نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و دلایل

دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و دلایل

نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و دلایل
نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی ، بیماری مزمن کلیه همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه های سالم نقش بسیار مهمی در حفظ کارکرد روزانه بدن انسان ، نابود شده است که هنگامی که آسیب کلیوی وجود دارد . نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی از ویژگی های قابل توجهی از CKD .

تحت شرایط طبیعی ، کلیه ها قادر به پاک کردن خون و از بین بردن ضایعات ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن از طریق ادرار به طوری به عنوان نگه دارید تا تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز است . با این حال ، آن است که قادر است برای کلیه ها برای انجام این کار زمانی که نارسایی کلیه و اختلال به نظر می رسد ، در نتیجه باعث نتایج غیر طبیعی خون .

تغییر محتوای متابولیت عنوان رفتار معمولا دیده می شود در نتیجه خون غیر طبیعی از CKD ، که به طور عمده شامل کراتینین بالا و سطح BUN . GFR به تدریج با بدتر شدن آسیب کلیوی کاهش می یابد ، که باعث می شود یک جرم رسوب مواد زائد متابولیک در جریان خون به دلیل fintration نیمه راه ، در نتیجه منجر به بیش از .

هیپرکالمی ، هیپوکلسمی و نتایج congeneric های خونی غیر طبیعی به نظر می رسد که عدم تعادل الکترولیت با CKD ، که نسبت به از دست دادن تنظیم الکترولیت وجود دارد .

علاوه بر این، hypoproteinemia به پروتئینوری مربوط است ، که متعلق به یکی دیگر از نتیجه خون غیر طبیعی . هنگامی که تغییرات نفوذپذیری غشای پایه گلومرولی به نظر می رسد که توابع مانع از گلومرول آسیب دیده است که قادر به به طور موثر جلوگیری از ترانزیت پروتئین است . Hypoproteinemia وجود دارد و سپس زمانی که آن سخت است برای کبد به جبران از دست دادن پروتئین از طریق conpensation ، در نتیجه باعث کاهش محتوا .

در واقع، آن بی فایده است که به سادگی سهولت به طور موقت یا سرسری زمانی که نتایج غیر طبیعی خون اتفاق می افتد پدیده های سطحی . تحت چنین شرایطی، درمان های طبیعی روش های ارجح برای درمان به طور کامل از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه ، به نتیجه protecing و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به موقع و به طور موثر . ( درمان های طبیعی بخش لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

چگونه به مقابله با نتایج غیر طبیعی خون با CKD کارآمد و suficiently است ؟ لطفا پیشنهادات بیشتر شخصی مشورت سرویس آنلاین خود را به صورت رایگان و یا یک پیام را ترک کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD, نمایش نتایج: از شماره خون غیر طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و دلایل,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.