درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه

دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه

درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه
درمان های جایگزین از پایان مرحله کلیه FailureIn بسیاری از موارد ، بیماران به نیاز درد از درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه زمانی که آسیب شدید کلیوی معلوم می شود CKD پیشرفته هستند. با این حال ، که از روش آیا آنها واقعا نیاز دارید؟

امروزه، درمان های متعدد به اصطلاح معالجه است که در واقع در کاهش پدیده سطحی به طور موقت و سرسری به جای درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه باعث می شود به طور کامل هدف وجود دارد. نه تنها این، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی یا داروهای سیتوتوکسیک حتی در مورد یک توده از عوارض جانبی با آسیب ثانویه، که در نهایت منجر به عواقب فاجعه بار را به ارمغان بیاورد.

سپس درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه ها چه هستند ؟ به عنوان یک ماده در واقع ، TCM قرعه کشی افزایش توجه بیماران مبتلا به CKD برای اثر قابل توجه آن است که قادر به درمان بیماری کلیه به موقع و به طور موثر بدون آسیب بیشتر است . درمان های طبیعی از جمله روش های ارجح مورداستفاده برای بازیابی و نوسازی نفرون آسیب دیده ، بنابراین حفظ و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی کارآمد و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی روش های درمانی جایگزین بهینه از پایان مرحله نارسایی کلیه، استفاده شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که برای درمان بیماری مزمن کلیه است اساسا .

درمان آلودگی خون درمان جایگزین سیستمیک مرحله نهایی بیماری کلیه در آن ، که نقش موثری در از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون است ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان به منظور حل مشکلات کلیوی به طور طبیعی .

علاوه بر این ، سلول های بنیادی متخصص در بیماری مزمن کلیه مبتلا به اختلال سیستم ایمنی بدن، که آن هم یکی از درمان های جایگزین از پایان مرحله نارسایی کلیه .

مطالب بالا به طور عمده مذاکرات در مورد درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه است . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله CKD 5 , CKD, درمان های جایگزین به مرحله نارسایی انتهایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.