چگونه می توان پایین 560 کراتینین بدون دیالیز

دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

چگونه می توان پایین 560 کراتینین بدون دیالیز

چگونه می توان پایین 560 کراتینین بدون دیالیز

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و آن را در یک نرخ ثابت در شرایط مناسب تولید . با این حال ، زمانی که کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال ، کراتینین در جریان خون ساخت ، و در نتیجه کراتینین بالا . دیالیز یک روش مهم برای کاهش کراتینین بالا است، اما از آن است که درمان برای نارسایی کلیه . پس چگونه به کاهش 560 کراتینین بدون دیالیز ؟

560 کراتینین تا چه حد جدی است ؟

محدوده طبیعی کراتینین در خون ممکن است 53 تا 115 میکرومول در لیتر ( 0.6 تا 1.3 میلی گرم در دسی لیتر ) ، اگر چه این می تواند از آزمایشگاه به آزمایشگاه دیگر متفاوت است . برای ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که عملکرد کلیوی نصف می شود . 560 کراتینین چند بار به عنوان بالا به عنوان نتیجه طبیعی کراتینین تا آن را با کلیه آسیب های بسیار جدی همراه است .

چگونه برای کاهش کراتینین 560 بدون دیالیز ؟

دیالیز می تواند کراتینین به طور موثر کاهش ، اما از آن است که درمان برای کلیه Failure.Also نیست ، آن است که یک درمان بسیار مشقت بار است . پس چگونه به کاهش 560 کراتینین بدون دیالیز ؟

نتایج کراتینین بالا از اختلالات کلیوی و کاهش عملکرد کلیه . بنابراین، برای کاهش 560 کراتینین به طور کامل و اساسا ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . اگر توانایی دفعی از کلیه ها می تواند بهبود یافته ، مواد زائد و سموم بیشتری خواهد شد از جریان خون حذف ، در نتیجه کاهش کراتینین بالا به طور کامل و اساسا .

میکرو چینی Osmotherapy داروها به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 560 توصیه می شود. این یک درمان مبتنی بر گیاه عاری از عوارض جانبی در بدن است. در مرحله اول، این درمان می تواند عروق خونی کلیوی گشاد و بهبود گردش خون از طریق کلیه ها . بیشتر جریان خون از طریق کلیه ها ، کراتینین توسط کلیه ها حذف خواهد شد . ثانیا، داروهای چینی تونیک به بافت های کلیوی هستند و می تواند اختلال در کلیه بافت ها و سلول های بازسازی ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی . در این راه، کراتینین بالا خواهد شد به طور کامل و اساسا کاهش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.