کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت دیابت یک اختلال بسیار پیچیده برای مقابله با اغلب با یک میزبان از علائم و ناراحتی همراه است. کراتینین بالا و ادم در پاها دو نشانه های معمول در دیابت .

کراتینین بالا در دیابت

سطح کراتینینشاخص مهم در گفتن این که چگونه به خوبی کلیه های شما کراتینین functioning.High در دیابت همراه با عروق خونی کوچک damage.The کلیه در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However ، اگر سطح قند خون را بالا نگه می دارد بیش از زمان، آن را فشار اضافی در زمان kidneys.Over شود ، عروق خونی کوچک تبدیل خواهد شد بسیاری leaky.A پروتئین به ادرار از طریق خون vessels.Additionally نشت سطوح بالایی از ضایعات در جریان خون ساخت ، و در نتیجه کراتینین بالا است.

ادم در پاها در دیابت

ادم در پاها در دیابت به دو causes.Firstly نسبت داده شده ، آن است که به علت نشت پروتئین در urine.Protein در خون می تواند مایع را در ادرار جذب و نگه داشتن محتوای مایع راست در body.However ، نشت پروتئین می تواند سطح را کاهش پروتئین درنتیجه blood.As ، مایع نمی تواند در رگ های خونی انباشته می شود، اما infilter به زیر جلدی در tissue.Thereby ، ادم در پاها رخ خواهد داد . یکی دیگر از علت ادم در پاها ، احتباس مایع در بدن است. یکی از توابع مهم کلیه است که به از بین بردن مایع اضافی را از بدن است . با این حال ، هنگامی که کلیه ها موفق به درستی کار نکند ، سطوح بالایی از مایعات در بدن ساخت . آن را نیز یک attributor ادم در پاها در دیابت است .

کراتینین بالا و ادم در پاها در دیابت ممکن است نشان می دهد بیماران دیابتی damage.If کلیه این علائم ، آنها باید در وحله اول پیدا کردن اگر آنها آسیب کلیوی ایجاد می شود .

در مراحل اولیه بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، اگر درمان به تصویب رسید در اوایل به اندازه کافی ، صدمه به کلیه ها می تواند به طور کامل معکوس شود. در غیر این صورت، نارسایی مزمن کلیه منجر شود. پس چگونه برای پیدا کردن اولین صدمه به کلیه ها در دیابت ؟ مشورت با پزشک آنلاین ما !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.