درمان برای کلیه انقباض با کراتینین 6

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

درمان برای کلیه انقباض با کراتینین 6

درمان برای کلیه انقباض با کراتینین 6

انقباض کلیه اشاره به در کاهش در size.As منطقه فیلتر کردن کاهش می یابد کلیه ، کراتینین در جریان خون ساخت . کراتینین 6 نشان دهنده اختلال کلیوی بسیار جدی است . درمان انقباض کلیه با کراتینین 6 چیست؟

انقباض کلیه با کراتینین 6

کلیه ها یک جفت از لوبیا شکل کلیه organs.Each از یک میلیون nephrons.When جریان خون از طریق نفرون تشکیل شده است، اکسیژن و مواد مغذی به آنها عرضه شده و همچنین زباله خواهد شد از body.However فیلتر است، تنوع وجود دارد. شرایط و بیماری است که می تواند منبع خون ناکافی به نفرون ها با / بدون از دست دادن نفرون سالم می شود . هنگامی که تعداد از نفرون سالم را کاهش می دهد ، انقباض کلیه خواهد بود از result.Meanwhile ، خون نمی تواند به درستی توسط کلیه ها فیلتر شده ، و در نتیجه ایجاد مواد زائد در جریان خون است . کراتینین 6 به سطوح بسیار بالایی از مواد سمی در خون است .

درمان برای کلیه انقباض با کراتینین 6

دیالیز یکی از گزینه های درمانی برای بیماران است . این می تواند کمک به فیلتر کردن مواد زائد از بدن برای حفظ alive.However بیماران ، آن را می توانید عملکرد کلیوی در بهبود نمی بخشد .

همانطور که برای درمان انقباض کلیه با کراتینین 6 ، دو هدف درمان باید شامل از جمله از بین بردن مواد زائد و سموم از خون و بازسازی بافت های اختلال کلیه و افزایش تعداد نفرون سالم .

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها به بیماران توصیه می شود.

تصفیه خون می تواند همه انواع مواد زائد و سموم از bloodstream.Hence از بین بردن آن می توانید یک محیط داخلی مطلوب برای تعمیر نفرون اختلال ایجاد کنید.

همانطور که برای میکرو چینی Osmotherapy داروها ، ، این باعث می شود که بدن بازیابی سیستم خود شفا به بازسازی نفرون اختلال . به این ترتیب، تعدادی از نفرون سالم افزایش خواهد یافت و کلیه ها در اندازه را افزایش می دهد . هنگامی که ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، کلیه ها قطعا کار بهتر خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.