درمان های جایگزین به دیالیز برای بیماران دیابتی مبتلا به کراتینین 9

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

درمان های جایگزین به دیالیز برای بیماران دیابتی مبتلا به کراتینین 9

درمان های جایگزین به دیالیز برای بیماران دیابتی مبتلا به کراتینین 9

دیابت یک علت مهم از کلیه کلیه failure.When به درستی کار نمی باشد ، دیالیز خواهد بود prescribed.It درمان صرفه جویی در زندگی است و می تواند طول عمر بیماران طولانی تر است . با این حال ، دیالیز یک درمان بسیار مشقت بار است و می توانید در مورد بسیاری از effects.Is نامطلوب هر نوع درمان جایگزین دیالیز دیابت با کراتینین 9 به ارمغان بیاورد وجود دارد ؟

دیالیز برای بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 9

عروق خونی کوچک در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن برای حفظ خون پاک و شیمیایی متعادل . با این حال ، قند خون بالا می تواند باعث فشار اضافی در زمان vessels.Over خون شود ، رگ های خونی تبدیل خواهد شد دچار اختلال و از دست دادن function.As طبیعی نتیجه ، سطوح بالایی از ضایعات در body.Meanwhile خواهد ساخت تا ، بسیاری از مواد مفید خواهد شد در 9 bloodstream.Creatinine معطل دلالت سطوح بالای سموم و مواد زائد در بدن است .

دیالیز می تواند مایع اضافی را حذف و برخی از محصولات زائد سوخت و ساز و از سموم از body.It می تواند عوارض ناشی از نارسایی کلیه را تسکین و بهبود quality.However زندگی بیماران ، دیالیز درمانی برای نارسایی کلیه و دارای هیچ اهمیت در بهبود عملکرد کلیه . در صورت عدم درمان در طی دیالیز به تصویب رسید ، بیماران تنها می تواند بین 5 ~ 6 سال زندگی می کنند.

درمان برای بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 9 از دیالیز

خبر خوب این است که همه بیماران مبتلا به دیابت و کلیه آسیب های جدی به استفاده از dialysis.If عملکرد کلیه بومی بهبود یافته است ، کلیه ها قادر خواهد بود برای فیلتر کردن بنابراین properly.If خون ، بیماران به دیالیز نیاز نیست.

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و اثر damage.It جدی کلیه درمان عظیم در درمان clinic.This است نشان داده است می توانید سیستم خود را بهبود بازیابی به بازسازی بافت های اختلال کلیه است. اگر چنین است، عملکرد کلیه را بهبود یافته و دیالیز نخواهد بود لازم باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه دیالیز, CKD کراتینین, سطح کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.