بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه : پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه : پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه : پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه
پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه ، CKDHave شما خاص در مورد وضعیت فعلی ساخته شده و آگاهانه اقدامات را به کم کردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر ؟ یک چیز شما باید بدانید پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه که مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اجتناب ناپذیر است .

به طور کلی، وضعیت بیمار از بیماری مزمن کلیوی را می توان از طریق GFR و درصد از عملکرد کلیه پسماند، است که قادر به بازتاب درجه ای از آسیب کلیوی بررسی قرار گرفت. در حالی که عملکرد کلیه 25٪ نشان می دهد مراحل اولیه 4 بیماری مزمن کلیه با قابل توجهی کاهش GFR از 15 ~ 29ml/min و علائم سیستمیک و عوارض ناشی از ارگان ها و بافت های متعدد . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر ، بیماران در این دوره غیر قابل چشم پوشی به بیماری کلیوی مرحله پایان جبران ناپذیر است و هر زمان که تهدید کننده زندگی را وارد کنید ، در نتیجه بدتر شدن پیش آگهی از عملکرد کلیه 25 درصد به سرعت در حال .

پس چگونه به ترویج پیش آگهی از عملکرد کلیه 25٪ موثر و suffficiently ؟ تحت این شرایط، بسیاری از بیماران برای درمان های با نتایج سریع است که در از بین بردن پدیده های سطحی در حالی که علل ریشه ای که در زیر آن سلول های آسیب دیده ذاتی شدید کلیوی هستند ، چشم پوشی از هدف مشتاق هستند . علاوه بر این، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو ممکن است صدمات ثانویه، که پیشرفت توسعه CKD شود.

بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی درمان های مطلوب مورداستفاده برای محافظت و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا تا که به بهبود پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه .

درمان آلودگی خون درمان سیستمیک طبیعی است که در آن ، استفاده شده است که برای حذف استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون ، عرضه انواع مختلف عناصر defficient در جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور بهبود پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی .

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از عملکرد کلیه 25٪ ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا به پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید و یا از یک پیام را ترک کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , پیش آگهی از 25 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.