آیا می توانم بیماریهای مزمن کلیوی در هر مرحله تواند معکوس

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم بیماریهای مزمن کلیوی در هر مرحله تواند معکوس

آیا می توانم بیماریهای مزمن کلیوی در هر مرحله تواند معکوس
بیماری مزمن کلیه ، بیماری مزمن کلیه ReverseCan معکوس می شود؟ بیماران مختلف با بیماریهای مختلف کلیوی ، درمان پزشکی و شیوه زندگی ممکن است پاسخ های مختلف . پس چگونه برای اصلاح وضعیت فعلی را با بیماری مزمن کلیه تا حد امکان ؟

در وهله اول ، بیماران باید بدانند دقیقا همان چیزی است که وضعیت بیمار شما است ، که به طور عمده شامل علل بیماری ، مناطق و درجه . بیماریهای مزمن کلیوی اولیه و ثانویه دو نوع CKD با علل متمایز، که بیشتر به منجر بر خلاف مناطق بیمار در حالی که درجه بدتر شدن با زمان و البته بیمار ، که از نزدیک با مراحل CKD متصل شده و نشان می دهد که سطح آسیب کلیوی .

به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران در دوره اولیه از مرحله 1 و 2 امیدوار کننده ترین متوقف شود ، که نسبت به نارسایی کلیوی خفیف یا اختلال است که بیماران در این مرحله رفتار به عنوان ویژگی های بالینی کم رنگ در حالی که دچار تغییرات پاتولوژیک شکل زیرزمین incrassated گلومرولها غشا، سلول های mesangial هیپرپلاستیک و hyperfiltration ، و غیره با این حال ، بدون درمان به موقع و موثر ، شرایط اولیه به تدریج افزایش و تبدیل به CKD قابل توجهی است .

با پیشرفت به سمت وخامت بیشتر ، بیماری مزمن کلیوی وارد دوره متوسط ​​با علائم و عوارض متعدد در سیستم های مختلف و ارگان های . شایان ذکر است که بیماران در این مرحله هنوز می توان با درمان کافی و کارآمد ، که ، با این حال، به CKD پیشرفته جبران ناپذیر بدون کنترل چاه توسعه معکوس است.

در حالی که پایان مرحله بیماری کلیویپیشرفته ترین بیماری مزمن کلیه با آسیب های سیستمیک است که هر زمان که تهدید کننده زندگی است. برای تغییر این وضعیت آن است که تقریبا غیر ممکن است ، با این حال ، آن است که قادر به طولانی تر کردنعمر و بالا بردن کیفیت زندگی بیماران با درمان قابل معالجه است .

درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که به حفظ و بازسازی سلول های ذاتی کلیه از علل ریشه ای استفاده می شود، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که بیماری مزمن کلیه تا حد امکان به عقب . ( درمان های طبیعی قابل توجهی را کلیک کنید : میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون و سلول های بنیادی ، و غیره . )

می تواند بیماری مزمن کلیه توای آن را به شکل اول در بیاوری ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD , بیماری مزمن کلیوی تواند معکوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.