عملکرد کلیه در 15 و بدون دیالیز

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

عملکرد کلیه در 15 و بدون دیالیز

عملکرد کلیه در 15 و بدون دیالیز
عملکرد کلیه در 15 ، DialysisAre به شما را از مفهوم عملکرد کلیه آگاه در 15 ، که به این معنی است که شما یک قدم فراتر از آرواره های مرگ ؟ پس چگونه برای اصلاح این وضعیت قبل از نتیجه فاجعه بار بدون دیالیز و حتی بهتر است ؟

اول از همه، چه آن را توسط عملکرد کلیه میانگین در 15 ؟ در واقع، بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله با سطوح مختلف GFR ، که نشان دهنده derees های مختلفی از آسیب کلیوی تقسیم شده است. در اکثر موارد، آن را نشان می دهد مرحله شدید 4 بیماری مزمن کلیه با GFR از 15 ~ 29ml/min هنگامی که کلیه 15٪ کار می کند، که رفتار به عنوان ویژگی های مختلف بالینی نشانه ها و عوارض در بافت ها و ارگان های متعدد است. به طور کلی ، دیالیز است که معمولا به بیماران در این دوره زمانی که سطح کراتینین آنها به 5.0mg/DL به دلیل بهره وری بالای آن برای تصفیه خون ، که ، با این حال ، موقتی که CKD قادر است به طور کامل از طریق علل ریشه ای معکوس است . در همین حال ، دیالیز نیز در مورد از عوارض جانبی munerous ، که بدتر آسیب کلیوی و سرعت پیشرفت به سمت مرحله آخر بیماری کلیوی به ارمغان می آورد . ( چگونه به تغییر وضعیت فعلی ؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

پس چگونه برای مقابله با عملکرد کلیه در 15 بدون دیالیز ؟ به جای این روش با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری هدف در حالی که باعث آسیب ثانویه ، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا ، در نتیجه حفظ و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی اساسا به طوری که به ارتقای عملکرد کلیه در 15 بدون دیالیز .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی قابل توجهی در آن ، اعمال شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازسازی است توابع کلیوی به طور طبیعی به منظور اصلاح عملکرد کلیه بدون دیالیز در 15 .

در واقع، عملکرد کلیه در 15 هنوز هم می تواند به خوبی با تشخیص زود هنگام و درمان بدون دیالیز کنترل . اطلاعات بیشتر خاص لطفا یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان CKD , عملکرد کلیه در 15 با دیالیز وجود ندارد , CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.