پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه با کاهش کلیه

جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه با کاهش کلیه

پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه با کاهش کلیه

پیش آگهی در مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه چیست؟ بسیاری از بیماران مبتلا به این بیماری مشتاق به دانستن چه اتفاقی خواهد افتاد next.Read برای پیدا کردن پاسخ هستند.
پیش آگهی مرحله 3 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه متفاوت است از فرد به individual.This است به دلیل آن است که توسط متغیرهای مانند تابع باقی مانده کلیوی ، عوارض ، درمان ، سن تحت تاثیر قرار ، صدمه به کلیه ها باعث می شود افراد etc.Some به خوبی می تواند مثل عموم مردم زندگی می کنند است. با این حال ، برخی از بیماران ممکن است در چنین مدت کوتاهی جان خود را از دست می دهند اگر کلیه ها موفق rapidly.How به بهبود پیش آگهی در مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه ؟

مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه

نفرون واحد اصلی عملکردی در kidneys.They می توانید فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن در condition.However راست است، تنوع شرایط و بیماری وجود دارد که می تواند نفرون مختل و باعث زخم شدن مرحله 4 نارسایی کلیه nephrons.In ، یک بخش بزرگی از نفرون تبدیل به اختلال و و حتی scarred.When تعداد از نفرون سالم را کاهش دهد، کاهش کلیه خواهد بود که نتیجه . همانطور که کلیه قادر به عملکرد درست ، بیماران یک میزبان از عوارض و ناراحتی را تجربه کنند.

بهبود پیش آگهی در مرحله 4 نارسایی کلیه با کوچک شدن کلیه

گام اول این است که برای کنترل علل و شرایط آسیب کلیه . این می تواند از کاهش بیشتر کم کردن سرعت کلیه است.

اگر شما هیچ ایده ای در مورد علت مشکل کلیه خود را ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برایجواب چت !

گام دوم این است که برای کنترل عوارض مربوط به مرحله 4 نارسایی کلیه از جمله بیماری های قلبی عروقی ، کم خونی و غیره

گام سوم این است که بازسازی اختلال nephrons.If تعداد از نفرون سالم می تواند افزایش یابد ، کلیه ها در اندازه را افزایش می دهد .

پس از درمان فوق ، کلیه کاهش در اندازه را افزایش می دهد و بهتر کار خواهد کرد . اگر چنین است، پیش آگهی از مرحله 4 نارسایی کلیه خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه نارسایی مزمن مرحله 4 , مرحله 4 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.