کم خونی به علت همولیز در دیالیز

جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

کم خونی به علت همولیز در دیالیز

کم خونی به علت همولیز در دیالیز

کم خونی به علت همولیز DialysisHemolysis می تواند در برخی از مردم در dialysis.It رخ می دهد لیز سلول های قرمز خون می باشد به با انتشار hemoglobin.When آن رخ می دهد ، بیماران ممکن است کم خونی را تجربه کنند.

کم خونی به علت همولیز در دیالیز

است تعدادی از علل همولیز مانند تخریب مکانیکی در داخل عروق در شرایط microangiopathic ، سندرم اورمی همولیتیک داخل عروقی بیماران دیالیزی etc.In پروتز رخ می دهد وجود دارد، انواع علل همولیز از جمله علل همولیز در بیماران غیر اورمی وجود دارد . در همین حال، برخی از علل همولیز ممکن است خاص به دیالیز محلول دیالیز بیماران ممکن است آلودگی ها، حاوی مقادیر بیش از حد از فرمالدئید یا سایر سترون ، آن را به طور تصادفی ممکن است بیش از حد گرم می شود و یا تزریق زیر جلدی osmolar ، که همه آنها ممکن است آسیب به سلول های قرمز خون می شود . هنگامی که همولیز رخ می دهد ، آن را از کم خونی در بیماران دیالیزی می شود.

هر گونه سوال ؟ چت با دکتر آنلاین در حال حاضر !

چگونه برای مقابله با همولیز در طول دیالیز ؟

اگر همولیز بالینی مشکوک دردرمان دیالیز برای توسعه ، بیماران باید درمان را فورا متوقف کند و خون در مدار خارج نباید برگشت به داروهای patient.Thenداده می شود ممکن است تجویز شوند به کنترل کم خونی condition.If را در رابطه با همولیز رخ می دهد، بیماران باید درمان برای درمان آن داشته باشد.

جدای از کم خونی ناشی از همولیز در دیالیز ، کم خونی همچنین می تواند توسط causes.As دیگر کلیه ها به طور قابل توجهی در ESRD اختلال ایجاد شود ، سطح بالایی از سموم و مواد زائد خواهد در سموم bloodstream.These ساخت و مواد زائد می تواند طول عمر کوتاه قرمز سلول های خون، منجر به کم خونی است . کلیه سالم می توانندتولید هورمون EPO نامیده می شود که می تواند مغز استخوان را تحریک به cells.However های قرمز خون ، کلیه ها شکست خورده می تواند EPO تولید به درستی نمی هر بیشتر، بنابراین در کاهش گلبول های قرمز خون و در نتیجه .

اگر کم خونی اتفاق می افتد ، بیماران خستگی ، گیجی ، سردی و غیره چگونه به کنترل کم خونی در طول دیالیز موضوع مربوطه برای بیماران می شود را تجربه کنند. شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات درمان آدرس یک ایمیل ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.