درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین بالا

جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین بالا

درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین بالا

آتروفی کلیه اشاره را کاهش در size.It به کلیه می تواند عملکرد کلیوی طبیعی تاثیر می گذارد، و در نتیجه ایجاد کراتینین در بدن . پس آنچه را که برای درمان آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا است؟

آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا

آتروفی دو طرفه کلیه یک وضعیت پزشکی است که توسط انقباض در اندازه هر دو کلیه با توجه به عرضه ناکافی خون به کلیه ها و / یا از دست دادن از وضعیت nephrons.Any است که می تواند عملکرد نفرون درصورت منفی تاثیر می گذارد مشخص می شود می تواند کلیه در کوچک اندازه مانند بیماری کلیه ، عفونت دستگاه ادراری و غیره علاوه بر این ، ایسکمی کلیوی نیز می تواند به آتروفی دو طرفه کلیوی کمک می کند. همانطور که خون می تواند حمل مواد مغذی و اکسیژن به بافت ها و سلول های کلیه ، بدون منبع خون ناکافی ، بافت کلیه تبدیل خواهد شد تنگ در نتیجه انقباض کلیوی و در نتیجه .

کلیه های سالم در یک اندازه خاص نگه داشتن و می تواند عملکرد خود را انجام . با این حال ، زمانی که کلیه ها کاهش در اندازه ، آنها را نمی خواهد انجام توابع properly.As نتیجه، سطوح بالای کراتینین در جریان خون ساخت ، منجر به کراتینین بالا .

درمان آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا

در مرحله اول، این مهم است که به شکل از علت atrophy.If کلیه شرایط اساسی و علت را می توان کنترل است ، آن می تواند کم کردن سرعت decline.If عملکرد کلیه شما هیچ نظری ندارم در مورد علت انقباض کلیه خود را ، شما می توانید با ما چت پزشک آنلاین برایپاسخ در حال حاضر!

ثانیا، بدون توجه به آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین بالا است به علت ایسکمی کلیوی و یا از دست دادن نفرون ، بخش درمان مهم است برای افزایش عرضه خون به kidneys.It را می توانید ایجاد کنید ایجاد یک محیط مساعد برای تعمیر کلیه آتروفیک و همچنین می تواند ضروری را افزایش می دهد مواد مغذی و اکسیژن به کلیه ها .

ثالثا ، آن است که برای تعمیر و بازسازی از اختلال nephrons.In این راه ، تعداد از نفرون سالم را افزایش دهد.

اگر بیشتر مواد مغذی و اکسیژن به کلیه ها عرضه شده و تعداد از نفرون سالم می تواند به افزایش است ، کلیه ها را در اندازه را افزایش می دهد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.