درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGS

جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGS

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGS

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGSFSGS یک اختلال کلیه با التهاب ، زخم و اسکار گلومرول فیلتر در ساختار کلیه kidneys.When ، دچار اختلال شده است هستند ، آن را منجر بهعلائم میزبان می دهد. پروتئین در ادرار و درد مفاصل هستند دو علائم معمول FSGS .

پروتئین در ادرار در FSGS

گلومرول فیلتر بسیار زندگی می کنند غربال و آنها می توانند خون را فیلتر کردن ، گرفتنآب اضافی که ادرار می شود و ترک پروتئین در FSGS blood.In ، به هنگامی که گلومرول ها تبدیل به زخم ، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای فیلتر کردن خون و پروتئین شروع می شود نشت به داخل ادرار به جای اینکه در خون باقی می ماند .

درد مفاصل در FSGS

هایپراوریسمیک، یکی از علل مهم درد مفاصل در FSGS است . اسید اوریک حاصل از پورین است و معمولا توسط کلیه ها برداشته می شود . با این حال ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، سطوح بالای اسید اوریک در نقاط مختلف بدن ساخت . وقتی سپرده اسید اوریک اضافی در مفاصل ، می تواند باعث التهاب در مفاصل می شود ، در نتیجه منجر به درد مفاصل .

درمان برای پروتئین در ادرار و درد مفاصل در FSGS

همانطور که برای پروتئین در ادرار در FSGS ، یک رژیم غذایی کم پروتئین استدرمان مهم part.Prednisone ، می توانید نفوذپذیری مویرگی کلیوی را کاهش می دهد به منظور کاهش نشت پروتئین از body.In . علاوه بر این ، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی به طور معمول استفاده می شود به سرکوب پاسخ التهابی در کلیه ها.

برای درمان درد مفاصل در FSGS ، بهترین راه این است که به سرکوب التهاب در مفاصل و کاهش رسوبات اسید اوریک در body.A رژیم غذایی کم پورین باید داروهای followed.Some استفاده می شود برای درمان التهاب و افزایش دفع اوریک اسید از بدن . این درمان می تواند درد مفاصل در FSGS کاهش دهد.

همانطور که در بالا ، درد مفاصل و پروتئین در نتیجه ادرار از صدمه به کلیه ها در FSGS ذکر شده است. برای درمان آنها را به طور کامل و اساسا دو ، درمان باید مورد استفاده قرار گیرد برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.