درمان PKD با عملکرد کلیوی 40٪

جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

درمان PKD با عملکرد کلیوی 40٪

درمان PKD با عملکرد کلیوی 40٪

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال مولتی سیستم و مترقی با کیست های متعدد در kidneys.As این وضعیت توسعه است، عملکرد کلیه را حفظ خواهد کرد deteriorating.Whatدرمان PKD با به عملکرد کلیوی 40 ٪ است ؟

PKD با عملکرد کلیوی 40 ٪

با PKDاختلال ژنتیکی توجه به تحول غیر طبیعی از cells.When اپیتلیال توبولار کلیوی سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی تبدیل به سلول های اپیتلیال کیست کلیوی است، آنها را ترشحی سن ability.With توسعه ، کیست های کلیوی بی وقفه در هر دو اندازه را افزایش می دهد و به کیست های بزرگ number.The جایگزین بیشتر و سالم تر نفرون ، و در نتیجه عملکرد کلیه decline.In PKD با عملکرد کلیوی 40 ٪ ، بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی با یک میزبان علائم مانند درد پشت، فشار خون بالا ، کم خونی، تعدیل خستگی غیره

درمان PKD با عملکرد کلیوی 40٪

هدف درمان اول برای PKD با عملکرد کلیوی 40 ٪ است به کنترل علائم مرتبط با ذکر above.It می تواند کاهش سرعت کاهش عملکرد کلیه و کمک به بیماران زندگی می کنندlife.You بهتر می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن برخی از پیشنهادات پزشکی در مورد نحوه مدیریت عوارض .

به عنوان تابع نتایج کاهش های کلیوی از کیست های بزرگ و از دست دادن نفرون سالم ، برای درمان با عملکرد کلیوی PKD 40٪ به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان را به کوچک شدن کیست های بزرگ و جلوگیری از آنهایی که کوچک از بزرگ و همچنین تعمیر اختلال نفرون .

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه PKD patients.It است ، اثر درمان عظیم در درمان PKD در clinic.Micro - چینی داروها Osmotherapy نشان یک درمان مبتنی بر گیاه با صفر عارضه جانبی در بدن است .

در مرحله اول، داروهای موثر می تواند تبدیل سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی را مهار ، و در نتیجه توقف افزایش سلول های اپیتلیال از cysts.In کلیوی این راه ، کیست های کلیوی افزایش در تعداد متوقف خواهد شد.

ثانیا، داروهای میکرو چینی می تواند سلول های اپیتلیال بر روی دیوار کیست را از بین ببرد و متوقف کردن آنها را از تولید fluid.Hence کیستیک ، کیست بزرگ شدن را متوقف خواهد کرد .

ثالثا ، کیست های بزرگ می تواند از طریق دفع مایعات کیستیک منقبض شده.

همچنین، داروهای چینی می تواند خود را بازسازی از نفرون اختلال تحریک به افزایش تعداد نفرون سالم . در نتیجه، 40 درصد عملکرد کلیه فعلی خواهد شد اساسا و قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.