چگونه می توانم شما بالا بردن سطح GFR کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه

جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

چگونه می توانم شما بالا بردن سطح GFR کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه

چگونه می توانم شما بالا بردن سطح GFR کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه
بالا بردن کلیه GFR سطح با CKDGFR را به از نزدیک با عملکرد کلیوی ، است که قادر به بازتاب وضعیت فعلی بیمار از طریق آن شاخص بصری متصل می شوند. پس چگونه به منظور بالا بردن سطح GFR کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه ؟

GFR یکی از معاینات معمول فیلتراسیون گلومرولی است که به تقسیم میزان آسیب کلیوی با توجه به توانایی تصفیه در واحد زمان بکار برده است . در ابتدا، GFR حفظ بدون تغییر و یا کمی به دلیل فیلتراسیون گلومرولی ناشی از آسیب کلیوی پاتولوژیک، که به تدریج در مرحله 2 را کاهش می دهد افزایش می یابد . بدون تشخیص زود هنگام و درمان ، وضعیت قبلی بدتر خواهد شد و به عنوان رفتار قابل توجهی کاهش GFR با علائم مختلف و عوارض ناشی از سیستم های مختلف و ارگان های . شایان ذکر است که بیماران در این دوره هنوز هم می تواند با کارآمد و کافی درمان، که ، در غیر این صورت ، غیر قابل چشم پوشی خواهد کرد که به نوبه خود به CKD پیشرفته جبران ناپذیر معکوس است.

پس چگونه به بالا بردن سطح GFR کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه ؟ به نظر می رسد قادر به رسیدن به این هدف از طریق روش های متعدد موجود که برای از بین بردن پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری اعمال می شود در حالی که جمعی از عوارض جانبی است . با این حال ، درمان های طبیعی روش های ارجح است که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل به طوری که برای بالا بردن سطح کلیه GFR با بیماری مزمن کلیه اساسا .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی قابل توجه ، استفاده شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading است، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا به منظور بالا بردن سطح GFR کلیه با بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی .

در واقع، بالا بردن سطح GFR کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه است تا زمانی امیدوار کننده به عنوان بیماران را تشخیص زودرس و درمان . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا به پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید و یا از یک پیام را ترک کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , CKD GFR , افزایش کلیه GFR سطح مبتال به بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.