توقفپیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD

جمعه 19 مهر 1392
ن : lafee

توقفپیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD

توقفپیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD
توقف پیشرفت CKD به ESRD پایان مرحله بیماری کلیوی کابوس ابدی برای بیمارانی که از بیماری کلیوی مزمن ، که نشان می دهد آسیب سیستمیک جدی است که هر زمان که تهدید کننده زندگی رنج می برند است. پس چگونه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه به ESRD ؟

همانطور که همه ما می دانیم ، رم در یک روز ساخته شده است ، نه عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده خود، که atttributes به دراز مدت بیماری مزمن کلیه با تاخیر در درمان ، در نیمه راه و نامناسب است . فقط با دریافت تشخیص زود هنگام و درمان می تواند به بیماران در جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD به درجه خاصی .

به عنوان یک ماده در واقع ، اقدامات به موقع در یک طرف ضروری است در حالی که درمان های پزشکی نقش مهمی برای روند بیشتر بیماری بیماران ایفا می کند .

اول از همه، از مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه هستند امیدوار کننده ترین به طور کامل معکوس می شود، که ، با این حال ، سخت است که به دلیل ویژگی های بالینی کم آن که شرایط بیمار است که همیشه در این دوره با تاخیر متوجه شدم . با این حال ، این وضعیت شرم آور را می توان با بررسی و درمان های طبیعی مناسب شکسته ، در نتیجه توقفپیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD اساسا .

در حالی که آن سخت است برای بیماران در مراحل متوسط ​​و پیشرفته ، که به عنوان قابل توجهی کاهش GFR و ویژگی های مختلف بالینی نشانه ها و عوارض در اندام های متعدد و سیستم رفتار معکوس . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر ، مرحله متوسط ​​CKD به irreparative دوره پیشرفته، که تقریبا غیر ممکن است برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD را وارد کنید .

در مقایسه با روش های متعدد موجود که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری هدف ، درمان های طبیعی استفاده می شود برای بازیابی و نوسازی از سلولهای کلیوی inreinsic آسیب دیده به طور کامل ، در نتیجه حفاظت و بازسازی نفرون آسیب دیده را از ریشه باعث می شود به طوری که برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD .

چگونه برای جلوگیری از prorgession CKD به سمت ESRD ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا با پزشک زندگی ما مشورت و یا یک پیام زیر را برای پاسخ های خاص تر ترک .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , متوقف کردن پیشرفت بیماری مزمن کلیه به سمت ESRD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.