درمان طبیعی برای PKD با GFR 26

پنج شنبه 18 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای PKD با GFR 26

درمان طبیعی برای PKD با GFR 26

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) اختلال کلیوی پیشرونده با کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) است.درمان طبیعی توصیه می شود برای درمان با GFR 26 PKD .

به PKD با GFR 26

به طور معمول، کلیه ها می توانید از فیلتر کردن بیش از حد مواد سمی و مواد زائد و مایعات از blood.However ، با بالا رفتن سن ، کیست در هر دو اندازه و number.In مردم با PKD را افزایش می دهد ، کلیه با کیست های متعدد است که با کلیه سالم دخالت بزرگ تبدیل به تابع function.As کلیه کاهش می یابد ، کمتر خون توسط کلیه ها فیلتر شده ، و در نتیجه کاهش نتیجه GFR.Normal این GFR بین 90 ~ 125.GFR 26 با damage.People کلیه بسیار مهم با GFR 26 در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستند (CKD) بدون درمان تهاجمی ، پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) به زودی آمده است.

درمان طبیعی برای PKD با GFR 26

همانطور که PKD یک اختلال کلیه ژنتیکی است، طب سنتی غربی تنها در درمان علائم PKD مانند فشار خون بالا، درد etc.More از نیمی از بیماران مبتلا به PKD به پایان خواهد رسید تا با نارسایی کلیه در 60 سالگی ، تمرکز دارد.

درمان طبیعی به افراد مبتلا به PKD و GFR 26 معرفی نام میکرو چینی داروها Osmotherapy.Micro چینی داروها Osmotherapy یک گیاه درمانی در حال توسعه بر اساس انواع سنتی چینی medicine.Based در وضعیت یک فرد ، متفاوت از گیاهان است تجویز خواهد شد معمولا ، یک فرمول شامل بیش از 4 ~ 13 نوع از گیاهان است .

میکرو چینی Osmotherapy داروها دارای اثرات درمانی زیادی در درمان PKD با GFR 26 .

داروهای موثر می تواند تحول فنوتیپی سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی به سلولهای اپیتلیال کلیوی cysts.Thereby را مهار ، کیست خواهد شد از افزایش در تعداد پیشگیری کرد.

مواد مؤثره در داروهای چینی می تواندسلول های اپیتلیال فعال بر روی دیوار کیست کشتن به توقف تولید بیشتر fluid.Hence کیستیک ، کیست در اندازه را افزایش نمی دهد .

میکرو چینی دارو می تواند نفوذ پذیری رگ های خونی کوچک در دیواره کیست بهبود به افزایش دفع مایع کیستیک ، در نتیجه کاهش موثر کیست بزرگ .

اگر میکرو چینی Osmotherapy داروها ، به خوبی انجام می شود ، کیست های بزرگ به وضوح منقبض خواهد شد و ناراحتی های مربوط به recover.What بیشتر ، GFR خواهد شد بهبود یافته و هیچ ESRD خواهد آمد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.