چه مدت طول می کشد پروتئینوری منجر به نارسایی کلیه

پنج شنبه 18 مهر 1392
ن : lafee

چه مدت طول می کشد پروتئینوری منجر به نارسایی کلیه

چه مدت طول می کشد پروتئینوری منجر به نارسایی کلیه
پروتئینوری ، کلیه FailureIt زمان را برای شما به برحذر بودن از مشکلات کلیوی زمانی که پروتئینوری به نظر می رسد به ادرار خود را است. اگر چه این ادرار کف آلود ممکن است با تغییرات فیزیولوژیکی به طور موقت ، که ، با این حال ، اغلب نشان می دهد بیماری های Kideny ایجاد می شود.

همانطور که همه ما می دانیم ، بیماری مزمن کلیوی را به 5 مرحله با سطوح مختلف GFR ، که نشان دهنده خسارت به تدریج بدتر کلیوی با تغییر علل بیماری ، مناطق و درجه dicided . در ابتدا، خفیف یا اختلال نارسایی کلیه ممکن است منجر به پروتئینوری گذرا ، که نسبت به تغییرات پاتولوژیک کلیه با غشای پایه گلومرولی، incrassated سلول های mesangial هیپرپالستیک و hyperfiltration می شود . ( علت ریشه ای بیماری مزمن کلیه شما چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

شایان ذکر است که ، بدون در تشخیص زود هنگام و درمان ، مراحل زودرس بیماری کلیه بیشتر خواهد شد به بیماری مزمن طولانی مدت Kideny توسعه با آسیب کلیوی قابل توجه، که معلوم می شود نارسایی کلیوی شدید را با مشتقات جزئی به از دست دادن جامع از عملکرد اگر بیمار البته بارها و بارها به تاخیر افتاده است.

بنابراین آن سخت است برای اثبات چه مدت طول خواهد پروتئینوری منجر به نارسایی کلیه، که بستگی به شرایط خاص از افراد است . چه بیماران باید بیشتر است برای پیدا کردن ریشه ها و سرمازدگی آن را در جوانه در اسرع وقت .

روش های درمانی معالجه باید به منظور جلوگیری از پروتئینوری خفیف در دوره اولیه از وخامت به پروتئین های سنگین در مراحل پیشرفته قرار گرفته است. درمان های طبیعی از جمله روش های ارجح که قادر به بازیابی و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی کاملا بنابراین به عنوان برای اصلاح نارسایی کلیه کارآمد و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سیستمیک طبیعی آن است که اعمال می شود برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین اصلاح injuies کلیوی و بازگرداندن توابع کلیوی به منظور معکوس بیماری Kideny تا آنجا که ممکن است .

در یک کلام، تا زمانی که درمان نارسایی کلیه از مبدا می تواند پروتئینوری اساسا رفع شده است . اگر شما هر گونه مشکل ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ادرار CKD ، پروتئینوری پروتئین مبتلا به نارسایی کلیه ، بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.