درمان مرحله 5 بیماری کلیه بدون دیالیز

چهار شنبه 17 مهر 1392
ن : lafee

درمان مرحله 5 بیماری کلیه بدون دیالیز

درمان مرحله 5 بیماری کلیه بدون دیالیز

دیالیز شایع ترین درمان مورد استفاده برای مرحله بیماری 5 کلیه است. این می توانید دهانه patients'life را طولانی تر و مطمئن comfortable.However بیشتر زندگی می کنند آنها را ، آن است که نه cure.What درمان مرحله بیماری 5 کلیه بدون دیالیز است ؟

بیماری کلیوی مرحله 5

نفرون هستند که واحد اساسی و پایه ای در کلیه ها با سوراخ های خاص در شرایط مناسب them.In ، آنها می توانند مایعات اضافی و مواد زائد از body.However فیلتر کردن ، مواد مفید نمی تواند از طریق نفرون عبور به طوری که آنها خواهد شد در بدن باقی می ماند در مرحله 5 بیماری کلیه ، تمام یا تقریبا تمام نفرون مختل و حتی failed.As نتیجه ، کلیه ها نمی تواند انجامبه توابع normally.Then میزبان علائم و ناراحتی مانند خستگی ظاهر می شود، تهوع، بیماری های قلبی، ریوی ادم و غیره

دیالیز برای مرحله بیماری 5 کلیه

دیالیز نیز نامیده می شود kidney.It مصنوعی می تواند بیش از یک تابع جزئی کلیه و فیلتر کردن مواد مضر مولکولی متوسط ​​micromolecular و از body.It می تواند سطوح بالا BUN و کراتینین را کاهش یک بار آن initiated.Also را ، نشانه هایی مانند تورم ، خستگی است ، حالت تهوع و غیره خواهد بود relieved.The است متوسط ​​طول عمر مردم در دیالیز فقط بین 5 ~ 6 سال .

درمان مرحله بیماری 5 کلیه بدون دیالیز

برای درمان مرحله بیماری 5 کلیه بدون دیالیز ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی .

میکرو چینی داروها Osmotherapyدرمان توصیه شده برای افراد مبتلا به مرحله 5 disease.It کلیه است یک درمان مبتنی بر گیاه و بر اساس medicine.It گیاهی سنتی چینی است ، می توانید از سیستم خود شفا در بدن فعال به بازسازی بافت های اختلال کلیه به منظور ارتقاء کلیه عمل به طور قابل توجهی .

اگر میکرو چینی Osmotherapy داروها ، به خوبی انجام می شود ، بیماران بهبود قابل توجهی داشته باشد.

علائم مرحله 5 CKD خواهد شد مانند کم خونی، تورم ، خستگی و غیره است ، رها شوند.

افزایش GFR و کاهش کراتینین .

عملکرد کلیوی افزایش یافته و دیالیز مورد نیاز نمی شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله شکست 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.