امید به زندگی در با GFR سطح از 43

چهار شنبه 17 مهر 1392
ن : lafee

امید به زندگی در با GFR سطح از 43

امید به زندگی در با GFR سطح از 43
امید به زندگی در با GFR سطح از آزمون 43GFR معاینه معمول برای تشخیص کارکرد کلیه از بدن انسان است که قادر به منعکس کننده بیماری کلیوی از طریق آزمون خود را از ارزش است. سپس چه آن را توسط GFR سطح از 43 متوسط ​​و امید به زندگی است ؟

به طور کلی، بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله با توجه به سطوح مختلف GFR ، که به ترتیب نشان دهنده آسیب کلیوی تغییر شرایط نرمال degrees.Under تقسیم شده است، آن را نشان می دهد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هنگامی که سطح GFR در محدوده 30 ~ 59ml/min ، که رفتار قابل توجهی کاهش GFR و ویژگی های بالینی سیستمیک علائم و عوارض در بافت mulriple و ارگان ها . در این دوره ، سطح GFR 43 نشان می دهد که شخصیت های یکسان متوسط ​​CKD ، که ، با این حال ، بدون teatment کارآمد و کافی ، غیر قابل چشم پوشی به پیشرفته را وارد کنید مراحل جبران ناپذیر است که و هر زمان که تهدید کننده زندگی است ، بنابراین امید به زندگی بیماران کوتاه برگشت ناپذیر ( چگونه برای اصلاح وضعیت فعلی ؟ لطفا پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید . )

در زمانی که شما خواندن این، بسیاری از شما ممکن است در مورد شک است که آیا روش به گونه ای است که قادر به معکوس کردن وضعیت فعلی و جلوگیری از وخامت بیشتر به موقع و به طور موثر وجود دارد . در واقع، این سوء تفاهم از صفات به درمانهای متعدد موجود که در کاهش شاخص سطحی سرسری هدف است و به طور موقت به جای درمان بیماری Kideny از ریشه باعث می شود به طور کامل ، که همچنین ممکن است به جرم عوارض جانبی منجر شود .

بر خلاف انتظار، روش های درمانی معالجه است که قادر به extand از امید به زندگی با سطح GFR 43 اساسا وجود دارد. درمان های طبیعی ، درمان های قابل توجه است که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ذاتی کلیه سلول thoughly .

آلودگی درمان درمان سیستمیک خون طبیعی آن است، که برای از بین بردن اعمال استاز خون مانند eastes ، سموم و سایر متابولیت از ادرار از طریق تصفیه خون، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ مواد تشکیل دهنده های جبرانی در طول madication و بیدار است بنابراین توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، دوره نقاهت و نوسازی naphron آسیب دیده به منظور افزایش امید به زندگی با GFR سطح 43 به طور طبیعی .

در یک کلام، امید به زندگی در با GFR سطح از 43 را می توان در بسیاری از موارد تا زمانی معکوس به عنوان بیماران دریافت تشخیص زودرس و درمان . اگر شما یا عزیزان خود را از همین مشکل رنج می برند ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD, CKD GFR, امید به زندگی با GFR سطح از 43,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.