علائم اوره بالا و اسید اوریک بالا

چهار شنبه 17 مهر 1392
ن : lafee

علائم اوره بالا و اسید اوریک بالا

علائم اوره بالا و اسید اوریک بالا

اوره و اسید اوریک می باشد دو مورد مهم در گفتن چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.What علائم اوره بالا و اسید اوریک بالا ؟

علائم BUN بالا

نیتروژن اوره ، حاصل از پروتئین است و به طور معمول از بدن توسط کلیه kidneys.When عملکرد فیلتر ، سطوح بالای نیتروژن اوره در بدن ساخت .

مردم با BUN بالا برخی از سطوح symptoms.If بالا نیتروژن اوره در دستگاه گوارش تجمع نشان می دهد ، نیتروژن اوره را به آمونیاک تجزیه با urease.Ammonia می تواند دستگاه گوارش را تحریک ، و در نتیجه تهوع، استفراغ ، و بیماران appetite.Some فقیر می تواند داشته باشد بوی بد در دهان اگر آمونیاک در علاوه بر mouth.In وجود دارد ، برخی از بیماران می توانند توسعهسندرم اورمی با یک میزبان از علائم مانند بیماری های استخوان ، خستگی ، بی خوابی و غیره به نام

نشانه های اسید اوریک بالا

اسید اوریکحاصل از پورین است و به طور معمول از body.However ، زمانی که کلیه ها کار نمی کنند و فیلتر ، سطوح بالای اسید اوریک در جریان خون تجمع می یابد ، منجر به یک بیماری به نام اسید اوریک hyperuricemia.The شده می تواند در قسمت های مختلف بدن واریز ، به خصوص مفاصل و منجر به التهاب این parts.Arthritis است که معمولا در بیماری مزمن کلیه دیده می شود .

چگونه به کاهش سطوح بالای اوره و اسید اوریک ؟

همانطور که برای BUN بالا ، مهم است که به کاهش مصرف غذاهای در protein.To بالا اسید اوریک بالا پایین ، بیماران باید یک رژیم غذایی کم پورین توسعه علاوه بر این، برخی از داروهای تجویز خواهد شد برای کنترل علائم از BUN بالا و اسید اوریک .

با این حال ، سطوح بالای اوره و نتیجه اسید اوریک از کلیه function.Therefore کاهش ، به کاهش سطوح بالای اوره و اسید اوریک ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها می تواند بهتر کار کند ، اسید اوریک و اوره نیتروژن خواهد شد از بدن حذف خواهند شد. به این ترتیب، سطح بالای اوره و اسید اوریک را به طور کامل کاهش .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تشخیص بیماری مزمن کلیه , BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.