مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین 6 ، چگونه برای متوقف کردن آن به مرحله CKD 5

چهار شنبه 17 مهر 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین 6 ، چگونه برای متوقف کردن آن به مرحله CKD 5

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین 6 ، چگونه برای متوقف کردن آن به مرحله CKD 5

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال ، منجر به سطوح بالای کراتینین خواهد ساخت تا در body.How برای جلوگیری از مرحله 4 با کراتینین 6 به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه بیماری مزمن کلیه ؟
مرحله 4، مرحله بیماری مزمن کلیه با کراتینین 6

فرد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه پیشرفته با کاهش جدی در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) 15 ~ 30ml/min.As کلیه عملکرد کاهش می یابد ، سطح بالایی از مواد زائد و سموم در بدن ساخت ، و ظهور به کراتینین بالا ومجموعه ای از عوارض مانند بیماری های استخوان، بیماری های قلبی و دیگر عوارض diseases.These بیماریهای قلبی عروقی می تواند زوال عملکرد کلیه به طور قابل توجهی بدتر کند.

توقف مرحله 4 به مرحله 5 با کراتینین 6 بیماری مزمن کلیه بیماری مزمن کلیه

انواع بیماری ها و شرایطی که می تواند به کلیه مشکل اولین قدم کمک وجود دارد برای کشف علل و سپس به مدیریت آن است .

علل بیماری کلیوی را و چگونه آن را درمان چیست؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر !

از آن مهم است برای درمان عوارض مرتبط با آن به عنوان above.This ذکر شده است ، چرا که اکثریت افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه از خود بیماری کلیوی می میرند ، اما عوارض آن .

پیشرو عملکرد کلیوی کاهش از از بافت کلیه impairment.Therefore ، برای جلوگیری از مرحله 4 به مرحله 5 به طور کامل بیماری مزمن کلیه ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن اختلال بافت کلیه به بهبود عملکرد کلیوی داشته باشد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه می شود برای مرحله 4 و CKD با درمان 6.This کراتینین است مبتنی بر گیاهدرمان طبیعی و عاری از اثرات سوء بر روی بدن completely.Based بر وضعیت بیماری بیماران ، انواع مختلف از گیاهان خواهد شد در therapy.This درمانی می تواند به کنترل نشانه های بیماری مزمن کلیه و جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه با بازسازی بافت کلیه اختلال و کنترل علل و اگر چنین است، بیماران اجتناب از مرحله 5 در حال توسعه است CKD اساسا و به طور کامل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD 4 درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.