پیشنهادات خود را برای کراتینین 6.5 با از دست دادن اشتها

چهار شنبه 17 مهر 1392
ن : lafee

پیشنهادات خود را برای کراتینین 6.5 با از دست دادن اشتها

پیشنهادات خود را برای کراتینین 6.5 با از دست دادن اشتها

بیماری مزمن کلیوی ( CKD) disorder.As مترقی کاهش عملکرد کلیوی ، یک میزبان از علائم appear.High کراتینین یک نشانه معمول از بیماران CKD.Some همچنین می توانید از دست دادن appetite.What تجربه هستند پیشنهادات خود را برای کراتینین 6.5 و از دست دادن است اشتها ؟

کراتینین 6.5

کراتینین محصول جانبی متابولیسم عضلانی است و آن را در یک نرخ ثابت در کراتینین فوق العاده condition.The است سمت راست تولید می تواند خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر شده است به طوری که کراتینین سرم می تواند در یک سطح ثابت گرفته تا حفظ از 0.6 ~ 1.3.As کلیه قدرتمند ظرفیت جبرانی، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد تا عملکرد کلیوی نصف شده است . بدیهی است، کراتینین 6.5 با کلیه آسیب های بسیار جدی همراه است.

از دست دادن اشتها

از دست دادن اشتها می تواند در بیماری مزمن کلیه دیده می شود ، به خصوص در مرحله پیشرفته . همانطور که کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال ، سطح بالایی از مواد زائد و سموم در مواد زائد و سموم body.These ساخت تا ممکن است دستگاه گوارش را تحریک ، و در نتیجه از دست دادن مورد appetite.In جدی ، تهوع و استفراغ می occur.Then که چگونه به مقابله با استفراغ و تهوع در CKD ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات پزشکی .

پیشنهادات خود را برای کراتینین 6.5 و از دست دادن اشتها

کراتینین 6.5 و از دست دادن اشتها نتیجه از ساختمان بالا از مواد زائد و سموم در blood.An راه موثر و سریع است که برای درمان کراتینین 6.5 و از دست دادن اشتها Dialysis.However است ، دیالیز است که درمانی برای بیماری مزمن کلیه در زندگی به طور متوسط ​​all.The نیست دهانه از بیماران دیالیزی تنها 5 تا 6 سال است .

برای کنترل کراتینین 6.5 و از دست دادن اشتها به طور کامل و اساسا ، بیماران بایددرمان برای درمان کلیه به عنوان یک whole.If عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته ، کلیه بهتر کار خواهد کرد که به حذف مواد زائد و سموم از بدن .

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی ؟ میکرو چینی Osmotherapy داروها ،درمان توصیه شده برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 6.5 و از دست دادن appetite.It می تواند به خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک ، در نتیجه در بهبود عملکرد کلیه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.