آیا می توانم نارسایی کلیه رخ می دهد ناگهان

سه شنبه 16 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم نارسایی کلیه رخ می دهد ناگهان

آیا می توانم نارسایی کلیه رخ می دهد ناگهان
FailureAs کلیه برای کسانی که از CKD طولانی مدت رنج می برند ، به نظر می رسد که بسیاری از آنها را به ناگهان تبدیل به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از افراد کاملا سالم است . با این حال، که واقعا مورد ؟

عنوان قبلی ذکر شد ، بیشتر بیماران احساس می کنید بدن خود را کار درستی مثل همیشه حتی زمانی که آنها با نارسایی کلیه، که منجر به سوء تفاهم از بیماری کلیوی است که اگر آن را به طور ناگهانی رخ می دهد تشخیص داده است . با این حال ، آن است که چنین نیست.

فقط به عنوان بیماری های کلیه، شکست Kideny است که در 5 مرحله با توجه به سطوح مختلف GFR ، که رفتار متفاوت علل بیماری ، مناطق و درجه آسیب کلیوی تقسیم شده است. در دوره اولیه ، نارسایی کلیه است به عنوان آسیب کلیوی بدون علامت ، که ، آن را به سادگی ، دارای ویژگی های بالینی کم رنگ در حالی که تغییرات پاتولوژیک غشای پایه گلومرولی incrassated ، از سلول های mesangial هیپرپلاستیک و hyperfiltration ، و غیره وضعیت بیمار پس از آن بارها و بارها به تاخیر شناخته شده است زیرا شخصیت در این مرحله ، در نتیجه باعث بیشتر deterioraition . (شخصیت از وضعیت فعلی شما چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

در واقع ، نارسایی کلیه قادر به معکوس تا زمانی است که بیماران دریافت تشخیص زود هنگام و درمان ، در حالی که کسانی که در حال حاضر به pariod پیشرفته را وارد کنید هنوز هم می توانید به خوبی با درمان به موقع و موثر کنترل ، در نتیجه طولانی تر شدن طول عمر بیماران و بهبود کیفیت زندگی خود را است.

درمان های طبیعی روش های ارجح برای درمان نارسایی Kideny ، است که به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از ریشه به طور کامل باعث اعمال شود ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی اساسا .

پزشکی Osmotheray میکرو چینی درمان طبیعی قابل توجهی در آن استفاده شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیوی ، تا که به اصلاح نارسایی کلیه موثر و به اندازه کافی .

مطالب فوق به طور عمده به معرفی ریتم پاتولوژیک نارسایی کلیه و درمان آن . اگر شما هر گونه مشکل ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD , نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.