بیماران CKD : چگونه می توان پایین BUN به طور طبیعی

سه شنبه 16 مهر 1392
ن : lafee

بیماران CKD : چگونه می توان پایین BUN به طور طبیعی

بیماران CKD : چگونه می توان پایین BUN به طور طبیعی
CKD ، پایین BUN NaturallyIt به نظر می رسد که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را به جاده بدون بازگشت وارد یک بار آنها را از به طور مداوم افزایش BUN رنج می برد . سپس روش های درمانی معالجه به پایین BUN به طور طبیعی چه هستند ؟

BUN نیتروژن اوره خون، که ، آن را به سادگی ، محصول نهایی گلیکوزیلاسیون پیشرفته پروتئین در بدن انسان نامیده می شود . افزایش BUN موقت ممکن است تحت شرایط عادی، که نسبت به مصرف بیش از حد پروتئین از رژیم غذایی یا دیگر تغییرات فیزیولوژیکی اتفاق می افتد. با این حال، BUN بالا پاتولوژیک ممکن است آسیب شدید کلیوی است که با نفوذپذیری injuried غشای پایه گلومرولی ایجاد می شود را نشان می دهد.

پس چگونه به کاهش BUN به طور طبیعی ؟ کارشناسان هشدار می دهند که انتخابی غیر منطقی پر هزینه و وقت گیر است ، که بدتر از وضعیت فعلی CKD و سرعت پیشرفت به سمت آسیب بیشتر کلیه ؟ ( چگونه به مقابله با عوارض جانبی متعدد ؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل، در نتیجه کاهش BUN به طور طبیعی با CKD .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی قابل توجهی است که قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن کاهش پاسخ التهابی ، disolve ترومبوز ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر کلیه صدمات و بازگرداندن عملکرد کلیوی ، تا که به کاهش BUN به طور طبیعی با CKD .

درمان آلودگی خون یکی دیگر از درمان سیستمیک طبیعی در آن استفاده شده است که برای از بین بردن خون حالت سکون خارج از بدن طریق درمان آلودگی خون ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود است بدن انسان، بنابراین مطمئن شوید که lood ناسالم و ساز و عامل را دوباره به منظور کاهش BUN به طور طبیعی با CKD آسیب دیده نمی شود .

علاوه بر این، مراقبت های بهداشتی روزانه علمی مانند رژیم غذایی به شدت کنترل شده ، ورزش مناسب و انطباق خوب تمام عوامل ضروری برای کاهش BUN به طور طبیعی woth CKD هستند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد اطلاعات دقیق ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ، CKD BUN ، BUN پایین به طور طبیعی با CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.