بر اثر عوارض جانبی دیالیز برای بیماران مبتلا به CKD چه هستند

دو شنبه 15 مهر 1392
ن : lafee

بر اثر عوارض جانبی دیالیز برای بیماران مبتلا به CKD چه هستند

بر اثر عوارض جانبی دیالیز برای بیماران مبتلا به CKD چه هستند
بر اثر عوارض جانبی دیالیز ، CKDDialysis است که معمولا درمان جایگزین برای بیماران پیشرفته است که برای از بین بردن متابولیت مولکول کوچک از بدن انسان استفاده دیده می شود. با این حال ، آن را نیز ممکن است در مورد آسیب های ثانویه به ارمغان بیاورد. سپس بر اثر عوارض جانبی دیالیز برای بیماران CKD چه هستند ؟

شکی نیست که دیالیز سریعترین راه برای مبتلایان به پاک کردن خون و حفظ جان خود را از وجود دارد. با این حال ، آن است که قادر به حل مشکلات کلیوی یک بار و برای همه، که مصلحت با محدودیت های خاص خود است .

اول از همه ، دیالیز نقش موثری در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری ، که باعث می شود ( تفاوت به متابولیت مولکول بزرگ چه رسد به درمان بیماری مزمن کلیه به طور کامل ) . چه بدتر، عوارض جانبی متعددی از دیالیز ممکن است منجر به عواقب جدی تر شود .

سندرم عدم تعادل دیالیز، افت فشار خون ، آریتمی و اسپاسم عوارض جانبی اصلی از دیالیز که متعلق به stimulatives CKD هستند . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر ، بیماران غیر قابل چشم پوشی تبدیل خواهد شد می شود این است که هر زمان که تهدید کننده زندگی پایان مرحله بیماری کلیوی ، که جبران ناپذیر است .

درمان های طبیعی روش های درمانی ترجیح داده در مقایسه با روش های متعدد موجود است، که قادر به بازیابی و بازسازی آسیب دیده نفرون fromthe علل ریشه ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی کاملا ، بنابراین درمان عوارض جانبی دیالیز با CKD اساسا .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی قابل توجه آن است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون icrease و اکسیژن ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading ، ضدالتهاب استفاده ، و anticoagulationa پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و resoring از توابع کلیه به طوری که برای از بین بردن اثرات جانبی دیالیز برای بیماران CKD .

چه کاری انجام دهید برای حذف عوارض جانبی دیالیز از بیماران CKD ؟ درمان آلودگی خون و سلول های بنیادی همچنین درمانهای طبیعی معالجه هستند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , بر اثر عوارض جانبی دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.