بیماران CKD : چگونه برای کاهش کراتینین بالا و بدون دیالیز

دو شنبه 15 مهر 1392
ن : lafee

بیماران CKD : چگونه برای کاهش کراتینین بالا و بدون دیالیز

بیماران CKD : چگونه برای کاهش کراتینین بالا و بدون دیالیز
CKD ، کاهش کراتینین بالا بدون DialysisStill افزایش سطح کراتینین به مدت طولانی در سایه CKD که به شدت آویزان بیش از بیماران، که ممکن است غیر قابل چشم پوشی به درمان های جایگزینی منجر شده است. پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز ؟ ( مشاوره از طریق مسنجر از دکتر زندگی می کنند . )

تحت شرایط عادی ، بیماران پیشرفته می توانید انتخاب کنید اما در روش های درمانی جایگزین به دلیل نارسایی شدید کلیوی و یا اختلال است که کلیه ها قادر به حفظ کارکرد روزانه خود را، که شامل تصفیه خون و حذف متابولیت . با این حال ، دیالیز اعمال می شود برای کاهش کراتینین به طور موقت و به سرسری به جای حل مشکلات کلیوی یک بار و برای همه است که قادر به اصلاح از ریشه بیماری مزمن کلیه باعث می شود در حالی که عوارض متعددی دارد . در یک کلام ، آن است که روش بهینه برای مقابله با بیماری کلیوی نیست.

پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز برای بیماران CKD ؟ درمان های طبیعی دارای superiorities قابل توجهی در مقایسه با درمان های مختلف موجود است، که قادر به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده از مبدا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل، در نتیجه کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز است .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی ترجیح داده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی استفاده شده است ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که برای کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز .

آلودگی خون درمان، یکی دیگر از درمان های سیستمیک طبیعی در آن استفاده شده است برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه در طب و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان از طریق بازسازی تابع ، بنابراین مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل را دوباره به منظور کاهش کراتینین بالا به طور طبیعی و بدون دیالیز آسیب دیده نمی شود .

مطالب فوق به طور عمده معرفی چگونه برای کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز برای بیماران CKD . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی در جزئیات ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , CKD کراتینین, کراتینین کمتر بالا بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.