درمان برای افراد مبتلا به کلیه تنها و کراتینین 3.5

دو شنبه 15 مهر 1392
ن : lafee

درمان برای افراد مبتلا به کلیه تنها و کراتینین 3.5

درمان برای افراد مبتلا به کلیه تنها و کراتینین 3.5

Q :

من با یک kidney.However واحد متولد شد ، کلیه من بود کار نمی کند اخیر well.A نتیجه کار خون نشان داد که کراتینین من به 3.5.I افزایش است تعجب است هر نوع درمان موثر برای شرایط من وجود دارد ؟

:

مردم می توانند یک زندگی عادی را با یک عملکرد خوب kidney.If یک شخص تنها با یک کلیه به دنیا زندگی می کنند ، کلیه ها بزرگتر خواهد شد در بیماران size.The با کلیه واحد رشد خواهد کرد که سطح کراتینین بالاتر از کسانی که با یک جفت از kidneys.The به در نتیجه طبیعی کراتینین در افراد مبتلا به یک کلیه واحد نباید بیشتر از 3.5 1.8.Creatinine ، به مراتب بالاتر از سطح نرمال پس از آن است که با آسیب بسیار جدی کلیوی مرتبط است .

چگونه برای کاهش کراتینین 3.5 ،موضوع مربوطه برای افراد مبتلا به این واقعیت condition.In است ، کراتینین به خودی خود برای بدن مضر است نه در همه ، اما کراتینین بالا پیداست سطوح بسیار بالایی از سموم و مواد زائد در نتایج کراتینین body.High از کاهش عملکرد کلیه ، اما نه علت آسیب کلیه .

بنابراین ، کاهش کراتینین بالا باید هدف نهایی برای درمان کلیه disease.To کاهش کراتینین 3.5 به طور کامل و اساسا ، این بیماران باید کلیه به عنوان یک کل درمان نیست.

در مرحله اول، شما باید از شکل از علت مشکل کلیه شما . کنترل موثر شرایط و بیماری هایی که منجر به صدمه به کلیه ها شما می تواند کاهش عملکرد کلیه را به تاخیر بیاندازد.

علت مشکل کلیه شما ایمیل چیست ؟ چگونه برای مقابله با آن را به طور موثر به است برای پیشنهادات بیشتر درمان kidneycares@hotmail.com .

برای کاهش کراتینین 3.5 در افراد با یک کلیه ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی .

میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند فعال سیستم خود شفا در بافت کلیه اختلال body.The می تواند بازسازی شود ، در نتیجه بهبود ساختار کلیه . در این روش ، کلیه شما بهتر کار خواهند کرد برای فیلتر کردن خون است . کراتینین خواهد شد اساسا کاهش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , تجزیه و تحلیل Illess,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.