میبرد با فشار خون بالا و سردرد

دو شنبه 15 مهر 1392
ن : lafee

میبرد با فشار خون بالا و سردرد

میبرد با فشار خون بالا و سردرد

میبرد است که معمولا در کلینیک از ARPKD دیده می شود و آن را از علل مهم کلیه failure.In مرحله اولیه است ، آن را توسعه asymptomatically.However ، به عنوان پیشرفت بیماری ، یک میزبان از علائم ظاهر خواهد شد، که در آن فشار خون بالا و سردرد بسیار رایج است.

فشار خون بالا در میبرد

فشار خون بالا یک علامت اولیه از صدمه به کلیه ها در میبرد . به عنوان کیست بزرگ ، آنها را فشار بر بافت کلیه مجاور می شود ، بنابراین در ایسکمی کلیوی و کلیه ها anoxia.When و در نتیجه می تواند اکسیژن کافی و تامین خون دریافت نمی کنند ، آنها خواهد رنین renin.The تر ، یک نوع هورمون تولید ، قرارداد خواهد کرد رگ های خونی، و در نتیجه فشار خون بالا .

سردرد در میبرد

فشار خون بالا یک عامل قابل توجهی از سردرد در میبرد است.

یکی دیگر از علت سردرد در میبرد کیست aneurysm.Besides مغزی در کلیه ها است، کیست ها همچنین می تواند در سایر ارگان ها از جمله آنوریسم brain.Cerebral است توسعه یک بیماری بسیار جدی پارگی آنوریسم ADPKD.If در است، می توان آن را خون - threatening.High زندگی فشار می تواند خطر پارگی آنوریسم را افزایش می دهد.

برای کنترل سردرد در میبرد به طور موثر، اولین قدم این است که به شکلخاص causes.If شما هیچ نظری ندارم در مورد آن ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !

چگونه به درمان سردرد و فشار خون بالا در میبرد ؟

به عنوان سردرد و در نتیجه فشار خون بالا از کیست های بزرگ در میبرد ، بیماران باید درمان برای درمان به عنوان یک کل میبرد .

با این حال یک درمان موثر برای میبرد در غرب medicine.To سنتی درمان میبرد با فشار خون بالا و سردرد به طور موثر ، میکرو چینی Osmotherapy داروها به بیماران پیشنهاد است، وجود ندارد.

میکرو چینی داروها Osmotherapyدرمان خارجی اعمال شده بر اساس گیاهی چینی medicines.This درمان سنتی می تواند کیست بزرگ به طور موثر در یک way.Also ملایم کوچک ، آن را می توانید آنهایی که کوچک از بزرگ شدن جلوگیری می کند. هنگامی که کیست کوچک ، فشار خون بالا به طور کامل کنترل می شود. در این روش ، سردرد نیز به طور کامل رها شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD, علائم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.