درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا

دو شنبه 15 مهر 1392
ن : lafee

درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا

درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا

فرد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) damage.Diabetes جدی کلیوی ناشی از کلیه بیماری دارای پیش آگهی بدتر از انواع دیگر از diseases.What کلیه درمان برای مرحله 4 CKD مبتلا به دیابت و فشار خون بالا است ؟

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا

دیابت یک علت مهم CKD است . عروق خونی کوچک در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن normally.However ، اگر سطح قند خون در بدن بالاتر نگه می دارد ، می تواند فشار بیشتری بر روی عروق خونیمی شود . با گذشت زمان، عروق خونی کوچک تبدیل خواهد شد خسته و failed.In مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، بخش بزرگی از عروق خونی کوچک در کلیه ها دچار اختلال می شوند و حتی اسکلروتیک .

فشار خون بالا می تواند رخ دهد یا قبل یا پس از کلیه disease.It دیابت همچنین می تواند استرس اضافی در کلیه ها می شود ، تسریع زوال عملکرد کلیوی .

درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا

بخش مهم درمان باید در کنترل فشار خون بالا و sugar.This خون می تواند کاهش عملکرد کلیه به طور موثر کند . در همین حال ، درمان موثر از عوارض ، به خصوص پروتئینوری نیز می تواند کمک به کم کردن سرعت زوال عملکرد کلیه است .

با این حال ، در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا ، دیالیز به زودی می آیند در صورت عدم درمان به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیوی . درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا باید قادر به بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها می توانند بهتر به خون فیلتر کار ، دیالیز خواهد شد در همه مورد نیاز نیست.

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت و pressure.It خون بالا استدرمان خارجی در حال توسعه از گیاهی چینی داروهای موثر سنتی medicines.The می توانید بافت کلیه اختلال در بازسازی به بازگرداندن عروق خونی کوچک در کلیهها به طور موثر ، در نتیجه ظهور بهبهبود عملکرد کلیه عظیم . به این ترتیب، بیماران از شروع دیالیز به طور کامل جلوگیری می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD 4 درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.