آیا می توانم از دیالیز در این بیماران دیابت نوع 2 به خاطر مبتلا به بیماری کلیوی

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم از دیالیز در این بیماران دیابت نوع 2 به خاطر مبتلا به بیماری کلیوی

آیا می توانم از دیالیز در این بیماران دیابت نوع 2 به خاطر مبتلا به بیماری کلیوی


دیابت نوع 2 از علل مهم بیماری کلیه در کلیه clinic.When قادر به کار است ، دیالیز تجویز خواهد شد به بیماران زنده نگه دارید . با این حال ، دیالیزtreatment.Can بسیار مشقت بار یک شخص از دیالیز با بیماری کلیه در دیابت نوع 2 است ؟

در مرحله اول، آن است که لازم است را برای شما به یاد بگیرند که چگونه کلیه ها در دیابت نوع 2 شکست است . عروق خونی کوچک عمل می کنند فیلتر در کلیه . در شرایط مناسب ، ضایعات و مایع اضافی خواهد شد خارج از بدن توسط kidneys.Meanwhile فیلتر ، مواد مفید در بدن باقی می ماند.

با این حال ، در دیابت نوع 2 ، قند خون بالا در دراز مدت می تواند فشار اضافی در زمان کوچک vessels.Over خون ، قرار داده است ، آنها تبدیل خواهد شد فرسوده و قادر به فیلتر کردن خون به درستی در . سطوح بالا مواد زائد در بدن ساخت . در این مورد، دیالیز تجویز خواهد شد برای فیلتر کردن خون است .

دیالیز درمان بیماری کلیه در دیابت نوع 2 در all.The به طور متوسط ​​طول عمر مردم در دیالیز نیست فقط بین 5 ~ 6 سال است.

چگونه از دیالیز مبتلا به بیماری کلیوی و دیابت نوع 2 را نگه دارید ؟

بیماری کلیوی دیابت یک بیماری بسیار پیچیده است و می تواند با تعدادی از کنترل complications.Tight از این عوارض پیچیده می تواند شروع دیالیز را به تاخیر بیاندازد .

شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل به گرفتن برخی از پیشنهادات پزشکی برای کنترل این عوارض است .

برای نگه داشتن بیماران با بیماری کلیوی در دیابت نوع 2 جلوگیری از دیالیز به طور کامل و اساسا ، بیماران بایددرمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل داشته باشد.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، یک درمان موثر برای بیماری کلیه در 2 diabetes.This نوع است یک درمان گیاهی در حال توسعه از medicines.It گیاهی چینی سنتی می تواند بازسازی رگ های کوچک خونی در کلیه ها را تحریک به افزایش عملکرد کلیوی . اگر چنین است، دیالیز به طور کامل اجتناب شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت نوع 2 ، دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.