پلی اوری ( افزایش ادرار ) در بیماری مزمن کلیوی ( CKD )

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

پلی اوری ( افزایش ادرار ) در بیماری مزمن کلیوی ( CKD )

پلی اوری ( افزایش ادرار ) در بیماری مزمن کلیوی ( CKD )


پلی اوری یک بیماری است که در آن فرد تولید دفع بیش از حد urine.If بدون عوامل خارجی دخیل هستند ، ممکن است نشان می دهد بیماری condition.Polyuria ( افزایش ادرار ) یک علامت شایع بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است .

علل پرادراری در CKD

هنگامی که خون توسط گلومرول فیلتر ، تصفیه ادرار اولیه به جریان از طریق tubules.In کلیه تشکیل لوله ، مواد مفید reabsorbed.Also ، مایع بیش از حد متمرکز می شود به شکل مقدار مشخصی از urine.However ، زمانی که توبول کلیوی است اختلال عملکرد خوبی تمرکز ادرار ، بنابراین در ادرار زیاد و در نتیجه CKD .

اگر پرادراری در CKD رخ می دهد ، ممکن است باعث کم شدن آب بدن ، از دست دادن مواد معدنی etc.Therefore ، مهم است که برای بیماران به دنبال درمان موثر .

درمان برای پلی اوری در CKD

است انواع شرایط و بیماری که می تواند باعث پلی اوری در CKD توبول کلیوی و مانند pressure.To کنترل پرادراری خون بالا به طور موثر شامل وجود دارد ، هدف اول درمان است که برای درمان به طور موثر علل .

بر اساس نتیجه کار خون ، انواع مختلف مواد معدنی و مواد خاص باید عرضه شود. این می تواند کمک به اصلاح علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه .

با این حال ، برای کنترل پرادراری به طور کامل و اساسا ، بیماران باید کلیه به عنوان یک whole.If اختلال توبول کلیوی را می توان ترمیم درمان ، آن را به کار عادی به تمرکز ادرار بازگشت .

میکرو چینی داروها Osmotherapy به بیماران CKD polyuria.It ، توصیه می شوددرمان گیاهی در حال توسعه از medicine.This درمان سنتی چینی گیاهی است می توانید سیستم خود شفا در بدن به بازسازی بافت های اختلال کلیه فعال ، در نتیجه معکوس کلیوی دچار اختلال میشود توبول . به عنوان یک نتیجه ، توبول کلیوی خواهد بود قادر به تمرکز ادرار و ادرار زیاد خواهد شد به طور کامل کنترل شود .

میکرو چینی دارو Osmotherapy یک درمان خارجی به است و داروهای مؤثری را می توان به ضایعات کلیوی از طریق نفوذ کلیوی منطقه directly.As داروهای گیاهی مواد تشکیل دهنده در درمان ، آن را تا صفر اثر جانبی بر روی بدن . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.