دیالیز تاخیر در نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی دیابتی

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

دیالیز تاخیر در نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی دیابتی

دیالیز تاخیر در نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی دیابتی


Q :

من دختر 28 ساله هستم ، از نارسایی کلیه رنج می برند به دلیل دیابتی nephropathy.My کراتینین و می رسد 6.5.Can تا پیدا کردن من یک اهدا کننده سازگار من شروع دیالیز به تعویق بیندازند ؟

:

بله ، ممکن است شروع دیالیز به تأخیر اندازد و حتی dialysis.There اجتناب از شما بسیاری از موارد موفق است که در آن بیماران را it.You می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن تجربیات درمان خود هستند .

دیالیز مورد نیاز است زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند . برای به تاخیر انداختن شروع دیالیز ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی .

در مرحله اول، آن را برای شما لازم است را در مورد چگونه fail.There کلیه خود را در اطراف یک میلیون نفرون در هر نفرون kidney.The می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایع اضافی از normally.However بدن است ، اگر سطح قند خون را بالا نگه می دارد ، آن هستند روشن به فشار اضافی در زمان nephrons.Over شود ، نفرون ها تبدیل خواهد شد پوشیده شکست out.Kidney به عنوان یک بخش بزرگی از نفرون در کلیه تبدیل به اختلال شده و حتی شکست خورده رخ می دهد.

برای به تاخیر انداختن شروع دیالیز در دیابتی نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی ، مهم ترین هدف درمان این است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی .

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی ناشی از درمان failure.This کلیه در روش های زیر برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی است.

- داروهای موثر می تواند رگ های خونی را گشاد و افزایش عرضه خون به خون kidneys.More است توسط کلیه ها فیلتر ، ضایعات بیشتر خواهد شد از body.In این راه برداشته شود، آن را می توانید یک محیط داخلی مطلوب برای ترمیم ساختار کلیه اختلال ایجاد کنید.

داروهای فعال در میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می توانید سیستم خود را بهبود در بدن بازسازی نفرون اختلال فعال ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی .

اگر کلیه ها می تواند به خوبی ترمیم شده ، عملکرد کلیه را افزایش یافته است. اگر چنین است، شما قادر خواهید بود برای به تاخیر انداختن دیالیز و حتی اجتناب از آن .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.