علائم BUN تبارک و تعالی ، و کراتینین

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

علائم BUN تبارک و تعالی ، و کراتینین

علائم BUN تبارک و تعالی ، و کراتینین
علائم افزایش BUN و CreatinineBUN و کراتینین به طور معمول با استفاده از شاخص های آزمون است که برای تشخیص توانایی عملکرد کلیوی از طریق نوسان پاتولوژیک خود استفاده . سپس علائم از BUN تبارک و تعالی ، و کراتینین چه هستند ؟

همانطور که در حقیقت ، هیچ ماده یا BUN کراتینین ، همه آنها متعلق به متابولیت از بدن انسان است که باید از بدن از طریق ادرار حذف در شرایط عادی . با این حال ، هنگامی که نارسایی کلیه یا اختلال به نظر می رسد که کلیه ها قادر به حفظ کارکرد روزانه خود را که جرم سپرده متابولیت در جریان خون، که بیشتر افزایش می یابد سطح BUN و کراتینین به تدریج . ( علت ریشه ای شما چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

شایان ذکر است که BUN بالا و یا سطح کراتینین پدیده های سطحی تنها بیماری مزمن کلیه ، آنچه مهمتر از همه است علت ریشه آن را نشان می دهد که سلول های آسیب دیده شدید inreinsic کلیوی است که به عنوان نشانه های مختلف افزایش BUN و کراتینین رفتار است .

در مراحل اولیه ، علائم افزایش BUN و کراتینین به طور عمده به عنوان ویژگی های ساده بالینی مختلف علل، مناطق و درجه مانند پروتئینوری ، هماچوری، ادم ، و غیره با این حال نشان می دهد ، با توسعه از زمان و البته بیمار که بیماری کلیه پیشرفته به تدریج بدتر و رفتار به عنوان عوارض متعدد و علائم افزایش BUN و کراتینین از ارگان های مختلف و سیستم ها، که ارتباط و نفوذ متقابل ، به عنوان مثال، سرگیجه فن آوری و بازیگری در سیستم عصبی ، دست دادن اشتها سیستم degestive ، خارش پوست از سیستم پوست و نارسایی قلب سیستم قلبی و عروقی ، و غیره

پس چگونه به مقابله با علائم افزایش BUN و کراتینین از مراحل مختلف ؟

درمان های طبیعی هستند methodds مورد نظر برای حل مشکل کلیوی، است که قادر به بازیابی و بازسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه کاملا به طوری که برای درمان علائم افزایش BUN و کراتینین به موقع و به طور موثر است.

درمان آلودگی خون درمان طبیعی قابل توجه آن است که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا در جهت جبران علائم افزایش BUN و کراتینین به طور طبیعی است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمانهای طبیعی دقیق ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , علائم CKD A ~ Z, علائم افزایش BUN و کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.