بیماری مزمن کلیه : چه اتفاق می افتد هنگامی که عملکرد کلیوی است 10 ٪

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه : چه اتفاق می افتد هنگامی که عملکرد کلیوی است 10 ٪

بیماری مزمن کلیه : چه اتفاق می افتد هنگامی که عملکرد کلیوی است 10 ٪
بیماری های کلیه، عملکرد مزمن کلیوی است 10٪ همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه های سالم قادر به حفظ کارکرد روزانه برای تصفیه خون و حذف متابولیت . با این حال ، آنچه که اتفاق می افتد زمانی که عملکرد کلیوی 10 درصد مبتلا به بیماری مزمن کلیه است ؟ ( مشورت دکتر برای پیشنهاد شخصی زندگی می کنند . )

هنگامی که عملکرد کلیه ها 10٪ است، یک چیزی که باید بگویم این است که شما در حال حاضر به وارد هر زمان که تهدید کننده زندگی پایان مرحله بیماری کلیوی با خطر بالای مرگ و میر که به عنوان ویژگی های مختلف بالینی شدید از نشانه ها و عوارض در اندام های متعدد و سیستم رفتار . شایان ذکر است که وضعیت بیماران در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه هنوز هم می تواند به خوبی با درمان به موقع و موثر کنترل عملکرد کلیه ها 10 ٪ است و نه عذاب خود را در انتظار است.

آسیب سیستمیک جدی در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه وجود دارد که عملکرد کلیوی 10٪ ، که عمدتا به عنوان کرامپهای عضلانی، کما، احساس ملالت و کسالت و خواب آلودگی از فن آوری و بازیگری در سیستم عصبی ، از دست دادن اشتها از سیستم گوارشی ، نارسایی قلبی ، آریتمی و میوکاردیت سیستم قلبی و عروقی را نشان می دهد ، خارش پوست سیستم پوست ، تنگی نفس و ادم ریوی سیستم تنفسی ، و غیره

به منظور درمان ویژگی های مختلف بالینی با بیماری مزمن کلیه هنگامی که عملکرد کلیوی 10 درصد است ، بیشتر بیماران برای اثر فوری بیش از حد مضطرب هستید ، در حالی که چشم پوشی از اثرات واقعی . در مقایسه با درمان های موجود بسیاری است که با هدف کاستن از پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری در حالی که جمعی از عوارض جانبی ، درمان های طبیعی ، درمان ارجح برای بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی کاملا ، بنابراین کم کردن سرعت پیشرفت از مرحله 5 بیماری مزمن کلیه .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های مهم طبیعی، اعمال شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر کلیه صدمات و بازگرداندن عملکرد کلیوی بنابراین به عنوان برای اصلاح بیماری مزمن کلیه هنگامی که عملکرد کلیوی 10 درصد است .

چگونه معکوس بیماری مزمن کلیه به همان اندازه که ممکن است هنگام عملکرد کلیوی 10 درصد است ؟ اطلاعات بیشتر لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , علائم CKD A ~ Z, بیماری کلیوی مزمن هنگامی که عملکرد کلیوی است 10 ٪,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.