بیماران دیالیزی : چگونه به درمان تنگی نفس با بیماری مزمن کلیه

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

بیماران دیالیزی : چگونه به درمان تنگی نفس با بیماری مزمن کلیه

بیماران دیالیزی : چگونه به درمان تنگی نفس با بیماری مزمن کلیه
درمان تنگی نفس با بیماری مزمن کلیه ، DialysisPatients که دیالیز از عوارض جانبی متعددی رنج می برند لاجرم که بیشتر ممکن است منجر به صدمات شدید ثانویه بدون کنترل خوب . پس چگونه به درمان تنگی نفس با بیماری مزمن کلیه ؟

اول از همه ، بیماری مزمن کلیوی را به پنج مرحله تقسیم بستگی به توانایی های مختلف فیلتراسیون گلومرولی است . شایان ذکر است که تنگی نفس که متعلق به عوارض موجود در دوره های متوسط ​​و پیشرفته ، که نشان می دهد یک موقعیت فوق العاده ای است . تحت شرایط نرمال ، کلیه قادر به پاک کردن خون و از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت از ادرار است . با این حال ، زمانی که تغییرات پاتولوژیک و فیزیولوژیک اتفاق می افتد که کلیه ها قادر به حفظ کارکرد روزانه، که منجر به افزایش آسیب کلیوی .

پس چگونه به اصلاح تنگی نفس مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مقایسه با روش های متعدد موجود که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری هدف ، درمان های طبیعی هستند قادر به درمان بیماری های کلیوی از علل ریشه ای ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا تا به معکوس بیماری کلیوی به موقع و به طور موثر برای بیماران دیالیزی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی ترجیح داده است که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر کلیه صدمات و بازگرداندن توابع کلیوی به طور کامل در جهت جبران تنگی نفس مبتلا به بیماری مزمن کلیه در بیماران دیالیزی اساسا .

درمان آلودگی خون یکی دیگر از درمان های طبیعی آن ، استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون از بدن از طریق تصفیه خون، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان است ، بنابراین مطمئن شوید خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی شود ، بنابراین برای رفع تنگی نفس مبتلا به بیماری مزمن کلیه برای بیماران دیالیزی است .

چگونه برای اصلاح تنگی نفس مبتلا به بیماری کلیوی مزمن برای بیماران دیالیزی ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد اطلاعات دقیق ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با پزشک زندگی می کنند ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD, درمان تنگی نفس با بیماری مزمن کلیه برای بیماران دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.