آیا دیالیز مورد نیاز برای کراتینین 11

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

آیا دیالیز مورد نیاز برای کراتینین 11

آیا دیالیز مورد نیاز برای کراتینین 11


دیالیز یک درمان جایگزینی استفاده می شود که زمانی که کلیه ها قادر به work.Creatinine یک عامل مهم در تصمیم گیری زمانی که برای شروع دیالیز dialysis.Is مورد نیاز برای کراتینین 11 است؟

کراتینین به خودی خود مضر به بدن در همه نیست ، اما آن را با سطوح سموم و ضایعات در body.In گذشته ، همراه ، هنگامی که افزایش کراتینین تا 5 ، دیالیز خواهد بود prescribed.However های ، مطالعه اخیر نشان می دهد که که تاخیر انداختن دیالیز می تواند به افزایش بقای Transplant.Even کلیه اگر کراتینین بسیار بالا ، بیماران هنوز هم می تواند دیالیز به تاخیر می اندازد در صورتی که دارای هیچ discomforts.It جدی بدان معنی است که سطح کراتینین تنها مرجع برای زمانی که برای شروع دیالیز نیست .

به غیر از سطح کراتینین ، عوامل زیر نیز می توانید شروع دیالیز تاثیر می گذارد .

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)

GFR شاخص حساس در انعکاس چگونگی عملکرد کلیه ها خوب است. و نتیجه طبیعی GFR بین 90 ~ 125ml/min به طور کلی، زمانی که GFR کمتر از 10 ، بیماران دیالیز شروع خواهد شد . در غیر این صورت، سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن می تواند تهدید کننده زندگی باشد .

باید به شما شروع دیالیز در حال حاضر؟ شما می توانید با مشورت پزشک آنلاین ما برایپاسخ !

عوارض

همانطور که عملکرد کلیوی تشدید ، یک میزبان از عوارض مانند بیماری های قلبی ظاهر می شود ، تورم، etc.Some خستگی از شرایط ممکن است بسیار جدی و حتی تهدید کننده حیات ، که ممکن است ارائه بیمار شروع دیالیز و حتی به مراتب پایین تر از 11 کراتینین .

درمان

درمان یک عامل تعیین کننده در تعیین زمانی که شروع به dialysis.If عوارض می تواند به خوبی کنترل شده است، شروع دیالیز می توان delayed.Then چگونه برای کنترل عوارض ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر در حال حاضر درمان شده است .

اما خبر خوب این است که اگر عملکرد کلیوی را می توان افزایش یافته است ، دیالیز خواهد شد در درمان های ترکیبی all.The از تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها مورد نیاز نمی تواند خون را پالایش کرده و بهبود عملکرد کلیوی با بازگرداندن به طور موثر و فوق العاده بافت کلیه اختلال .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.