درمان طبیعی برای کراتینین بالا و تورم در پاها

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای کراتینین بالا و تورم در پاها

درمان طبیعی برای کراتینین بالا و تورم در پاها


درمان طبیعی برای کراتینین بالا و تورم در کراتینین LegsHigh و تورم در پاها دو نشانه معمول از disease.Here کلیه پیشنهاد یک درمان طبیعی برای درمان این دو شرط هر گونه سوال ؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما در حال حاضر !

کراتینین بالا

کراتینین است ، حاصل متابولیسم عضلات در blood.It ، توسط کلیه ها در وضعیت راست برداشته شده به طوری کراتینین سرم را نگه می دارد در یک سطح ثابت در محدوده بین 0.6 ~ است مصرف 1.3.High گوشت در یک زمان ، ورزش شدید و غیره ممکن است باعث کراتینین برای افزایش بالا بردن موقت ، اما سطح کراتینین بازگشت به soon.If نرمال کراتینین بالا در طول زمان، آن را با بیماری کلیوی در ارتباط نگه می دارد .

از آنجا که کلیه ها دچار اختلال است ، آنها با شکست مواجه خواهد شد به خوبی عمل برای حذف کراتینین از کراتینین properly.High بدن منجر شود.

تورم در پاها

یکی از علل مهم تورم در پاها در بیماری کلیوی ، احتباس مایع در body.As کلیه ها قادر به عملکرد درست است ، سطوح بالای مایع در body.Due ساخت تا گرانش ، تورم اغلب ابتدا در قسمت های پایین بدن رخ می دهد مانند پاهای یکی دیگر از علت تورم در پاها نشت پروتئین در urine.Protein است درست مثل اسفنج است و می تواند مایع در vessels.Leakage خون پروتئین به ادرار نگه خواهد از سطح پروتئین در سطح blood.Lower پروتئین در خون پایین تر می تواند حفظ نمی سیال در vessels.As خون در نتیجه ، مایع در رگ های خونی را به بافت زیر جلدی infilter . تورم در پاها می تواند رخ دهد .

درمان طبیعی برای کراتینین بالا و تورم در پاها

درمان طبیعی به افراد مبتلا به کراتینین بالا و تورم در پاها به نام داروها میکرو چینی Osmotherapy.This درمانی در طب سنتی چینی گیاهی است و هیچ گونه عوارض جانبی در بدن در همه توصیه می شود.

فوق همانطور که گفته شد ، کراتینین بالا و تورم در پاها ناشی از کاهش کلیه function.Micro چینی داروها Osmotherapy می تواند عملکرد کلیوی با ترمیم ساختار اختلال کلیه ، در نتیجه کنترل این دو شرایط به طور اساسی بهبود بخشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , دیابت, دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.