مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

یک شنبه 14 مهر 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز
مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه، DialysisDialysis است که به طور گسترده ای استفاده می شود سپس درمان جایگزینی برای بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه، که ، با این حال ، تا به محدودیت های متعدد است. دیالیز واقعا در این دوره ضروری است؟ ( مشاوره از طریق مسنجر از دکتر زندگی می کنند . )

تحت شرایط عادی، دیالیز است که معمولا درمان برای تصفیه خون ، که به بیمار های پیشرفته در اکثر موارد پیشنهاد در هنگامی که سطح کراتینین آنها 5.0mg/DL است می رسد دیده می شود. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که دیالیز برای بیمار لازم است زمانی که کلیه ها بیش از حد کافی برای حفظ عملیات اساسی عملکردی حذف استاز خون را به خارج از بدن ، که نسبت به عملکرد کلیوی شدید آسیب دیده در مرحله 4 نارسایی کلیه است . با این وجود، است که تا ؟

ما باید اعتراف که دیالیز مجبور برتری آن است که قادر به پاک کردن خون و نگه دارید تا زندگی را در اسرع وقت . در سوی دیگر، از طریق ، آن را با درمان موقت و سطحی و همچنین عوارض جانبی زهرآلود از دست می دهد و در واقع آن است ، بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه که نه تنها دیالیز یک طرفه دریافت رنج می برند از آسیب ثانویه بلکه بارها و بارها به تاخیر افتاده است.

در واقع، روش های مناسب تر است که برای درمان مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز به موقع و به طور موثر استفاده وجود دارد . درمان طبیعی چنین نوع از روش های درمانی که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای هستند ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل به طوری که برای کم کردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، برای مثال ، ترجیح داده است درمان طبیعی در آن استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور اصلاح مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز .

چگونه برای اصلاح مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان طبیعی ، لطفا دکتر زنده ما مشورت و یا یک پیام زیر را برای پاسخ های خاص تر ترک .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD مرحله 4 , مرحله 4, مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز , CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.