پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

شنبه 13 مهر 1392
ن : lafee

پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
پیش آگهی از مرحله 4 نفر DiseaseMost مزمن کلیه متوجه شده اند که پایان مرحله بیماری کلیوی مرحله جدی ترین بیماری کلیوی در حالی است که چشم پوشی از پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است که نزدیک به شرایط بیمار در مرحله 5 .

همانطور که همه ما می دانیم ، بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله تقسیم بستگی به توانایی های مختلف میزان فیلتراسیون گلومرولی در حالی که مرحله 4 نشان می دهد قابل توجهی کاهش GFR از 15 ~ 29ml/min که رفتار به عنوان نشانه های مختلف شدید و عوارض ناشی از سیستم های مختلف و ارگان های . شایان ذکر است که بیماران قبل از مرحله 4 وعده برای خلاص شدن از بیماری مزمن کلیه به طور کامل در حالی که شانس درمان کامل به تدریج با افزایش آسیب های کلیوی را کاهش می دهد . به عبارت دیگر ، پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در مقایسه با مراحل اولیه ایده آل نیست. بنابراین اصل اساسی برای بیماران برای دریافت تشخیص زود هنگام و درمان .

با این حال، بیماران که در حال حاضر به مرحله 4 وارد هنوز هم می تواند به خوبی با درمان به موقع و موثر کنترل می شود. درمان های طبیعی از جمله روش های درمانی معالجه با TCM، انتخاب شده است که به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را ازعلل ریشه ای کارآمد و به اندازه کافی استفاده ، در نتیجه کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیوی ، تا که به بهبود پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از روش های ارجح است، که قادر به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا به منظور ترویج پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی .

در یک کلام، اگر شما مشتاق برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه در بیماری پیشرفته کلیه هستند ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت اطلاعات شخصی بیشتر در مورد پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD مرحله 4 , CKD , پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.