چگونه به بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی

شنبه 13 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی

چگونه به بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی
بهبود RateOne تصفیه گلومرولی از روش مستقیم برای اندازه گیری عملکرد کلیوی به تشخیص توانایی GFR است، که به طور گسترده ای در تشخیص بیماری های کلیوی استفاده می شود . پس چگونه به بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی زمانی که کلیه ها آسیب دیده می شوند ؟

مقیاس میزان فیلتراسیون گلومرولی است که از نزدیک به وضعیت جسمی کلیه متصل است ، که نشان می دهدقدرت عملکرد کلیوی . همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه های سالم قادر به پاک کردن خون و حذف مواد زائد و سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق ادرار ، به طور خاص ، آن است که قادر به حفظ تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز است . با این حال ، هنگامی که آسیب کلیوی با تغییرات پاتولوژیک یا فیزیولوژیک است که کلیه ها بیش از حد کافی برای حفظ کارکرد روزانه آن هستند وجود دارد ، در نتیجه باعث کاهش GFR است .

به منظور بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی ، بیماران تقریبا تلاش کرد تا هر روش ممکن برای اصلاح کلیه آسیب دیده شدید ، که ، با این حال ، معلوم می شود unserviceable . در واقع، آن سخت است که به سادگی بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی در حالی که انجام اقدامات برای اصلاح کلیه آسیب دیده را از علل ریشه ای را ندارد . در عمل آن است، تنها با درمان بیماری مزمن کلیه از مبدا می تواند بیماران را اساسا معکوس .

درمان های طبیعی از جمله روش های درمانی مورداستفاده برای بازیابی و بازسازی نفرون آسیب دیده را به موقع و به طور موثر ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل به طوری که به بهبود میزان فیلتراسیون به طور طبیعی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، به عنوان مثال، یکی از درمان های طبیعی ترجیح داده، که قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است را از طریق outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی .

علاوه بر این، آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون درمان های طبیعی های معالجه برای بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی است. اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت اطلاعات بیشتر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی , بیماری مزمن کلیه , بیماری مزمن کلیه GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.