بهبود GFR 20 در مرحله 4 بیماری کلیه

جمعه 12 مهر 1392
ن : lafee

بهبود GFR 20 در مرحله 4 بیماری کلیه

بهبود GFR 20 در مرحله 4 بیماری کلیه

بیماری مزمن کلیه (CKD) را می توان به 5 مرحله بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است.فرد مبتلا به بیماری مرحله 4 کلیه آسیب های جدی کلیه GFR از 15 ~ 29ml/min . هنگامی که GFR کمتر از 15 را کاهش می دهد ، دیالیز تجویز خواهد شد. بنابراین ، مهم است که برای بیماران مبتلا به بیماری مرحله 4 کلیه و GFR 20 به دنبال treatment.How موثر برای بهبود GFR 20 در بیماری مرحله 4 کلیه ؟

GFR 20 در بیماری مرحله 4 کلیه

نفرون واحد اصلی عملکردی در kidneys.They می توانید فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد را از بدن در condition.However راست است،تنوع شرایط و بیماری که می تواند نفرون مختل و باعث از دست دادن نفرون وجود دارد. هنگامی که خون کمتر توسط کلیه ها فیلتر ، GFR کاهش خواهد شد. GFR 20 در مرحله 4 بیماری کلیه با آسیب های بسیار جدی کلیوی همراه است.

بهبود GFR 20 در بیماری مرحله 4 کلیه

برای بهبود GFR 20 در بیماری مرحله 4 کلیه ، گام اول درمان است به شکل از علل آسیب کلیه . کنترل موثر از علل اولیه می تواند کاهش GFR بیشتر است متوقف شود.

به منظور بهبود GFR 20 در بیماری مرحله 4 کلیه ، مهم ترین هدف درمان است برای بازگرداندن اختلال nephrons.If نفرون عملکرد خوب می تواند تعداد را افزایش می دهد ، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

اگر GFR را به 20 میلی لیتر / دقیقه کاهش می یابد ، مقدار زیادی از مواد زائد و سموم خواهد ساخت تا در body.The مرحله اول درمان است ، به پاک کردن خون از بین بردن انواع سموم و مواد زائد از خون است . بنابراین ، می تواند یک محیط مساعد برای تعمیر نفرون ها اختلال ایجاد کنید.

سپس ، آن است که برای بازگرداندن و اختلال nephrons.If نفرون اختلال را می توان تعمیر ، GFR افزایش خواهد یافت. در این راه، دیالیز مورد نیاز نمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری های کلیه, GFR, CKD 4 درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.