درمان PKD با عملکرد کلیوی 49٪

جمعه 12 مهر 1392
ن : lafee

درمان PKD با عملکرد کلیوی 49٪

درمان PKD با عملکرد کلیوی 49٪
بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) در اختلال با خوشه ای از مایع کیسه در kidneys.It یک بیماری پیشرونده است و می تواند در عملکرد کلیوی decline.Therefore نتیجه ، درمان تهاجمی کاملا مورد نیاز برای درمان disease.Whatدرمان برای PKD است با عملکرد کلیوی 49٪ ؟

PKD با عملکرد کلیوی 49٪

همانطور که در بالا ذکر شد ، تعدادی از کیست در کلیه ها در PKD توسعه . با افزایش سن، کیست در هر دو اندازه و تعداد افزایش کیست بزرگ شده persistently.The را با توانایی خود را به فیلتر کردن مواد زائد از رشد blood.The از کیست باعث می شود که کلیه ها برای تبدیل شدن به بزرگ شده و می تواند منجر به نارسایی کلیه تداخل eventually.PKD بیماران با عملکرد کلیوی 49٪ آسیب کلیه در اعتدال است .

درمان PKD با عملکرد کلیوی 49٪

عوارض اغلب در PKD، مانند فشار خون بالا، درد در پشت یا دو طرف ، وجود خون در ادرار عفونت دستگاه ادراری etc.Conventional داروهای غربی به طور عمده در کنترل این علائم هدف رخ می دهد، اما می توانید decline.More عملکرد کلیه از نیمی از متوقف نمی شود افراد مبتلا به PKD نارسایی کلیه در 60 سالگی ایجاد می شود. بنابراین، داروهای غربی به تنهایی به اندازه کافی به درمان PKD با عملکرد کلیوی 49 ٪ است در همه نیست .

آیا هر درمان دیگر برای PKD با عملکرد کلیوی 49٪ وجود دارد؟ میکرو چینی داروها Osmotherapy است به مردم با درمان PKD.This شده است در چین بیش از 25 years.It با این نسخهها کار در روش های زیر برای درمان PKD اعمال ، توصیه می شود.

در مرحله اول، داروهای موثر می تواند سلول های اپیتلیال بر روی دیوار کیست را از بین ببرد و متوقف کردن سلول های از تولید مایع کیستیک . بدین ترتیب ، کیست گسترش متوقف خواهد شد.

ثانیا، این درمان می تواند افزایش نفوذپذیری عروق خونی و افزایش دفع کیستی fluid.So را کیست بزرگ منقبض خواهد شد .

ثالثا، این داروها می توانند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی

اگر درمان بالا است که به خوبی انجام می شود، کاهش عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه جلوگیری خواهد شد به طور کامل متوقف خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.