به PKD با کراتینین 9 ، آیا دیالیز تنها گزینه درمان

جمعه 12 مهر 1392
ن : lafee

به PKD با کراتینین 9 ، آیا دیالیز تنها گزینه درمان

به PKD با کراتینین 9 ، آیا دیالیز تنها گزینه درمان

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال پیشرونده با کیست های متعدد در کلیه kidney.When شکست در نهایت ، دیالیز خواهد بود دیالیز prescribed.Is ، تنها گزینه درمان برای PKD با کراتینین 9 ؟

به PKD با کراتینین 9

در PKD ، بیماران دارای تعداد کیست در سن kidneys.With ، کیست در هر دو اندازه و کیست های بزرگ number.The را افزایش می دهد جایگزین بیشتر و سالم تر nephrons.Nephrons واحد اصلی در کلیه ها و فیلتر کردن مواد زائد و مایع اضافی را از نفرون body.Reduced سالم می تواند در یک مقدار زیادی از ضایعات ساختمانی در بدن شود.

کراتینین حاصل از سوخت و ساز بدن عضلانی است و معمولا توسط : سطح نرمال kidneys.The کراتینین در خون برداشته شده است بین 0.6 ~ 1.3.Creatinine به 9 با آسیب بسیار مهم کلیه همراه است.

دیالیز برای PKD با کراتینین 9

دیالیز یک lifesavor برای افرادی که کلیه fail.It می تواند بیش از عملکرد کلیوی جزئی و حذف مایعات و زباله از سطح body.Creatinine را کاهش خواهد یافت زمانی که بیمار شروع به دیالیز است. با این حال ، دیالیز است که هیچدرمانی برای PKD در همه .

آیا هر درمان PKD با به کراتینین 9 از دیالیز وجود دارد؟

دیالیز تجویز می شده است زمانی که کلیه ها قادر به function.Therefore ، برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن نفرون اختلال داشته باشند و افزایش تعدادی از نفرون سالم .

مرحله اول درمان به منظور کاهش فشار علیه نفرون ها و درمان علل صدمه به nephrons.In از این مرحله درمان ، بیماران باید درمان باید به کوچک شدن بزرگ شدن کیست های کلیه .

مرحله دوم درمان است برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش عملکرد کلیه function.If کلیوی می تواند بهبود یافته ، دیالیز مورد نیاز نمی شود.

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده است. این یک درمان طبیعی و خارجی بدون هیچ گونه عوارض جانبی در بدن است . اگر شما علاقه مند در آن هستند و می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آن ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD, کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.