تورم مچ پا و پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA

جمعه 12 مهر 1392
ن : lafee

تورم مچ پا و پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA

تورم مچ پا و پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA

تورم مچ پا و پروتئین در ادرار غلظت IgA نفروپاتی NephropathyIgA یک اختلال خود ایمنی با سپرده immunoglubulin(IGA) های mesangial area.It است یک اختلال پیشرونده و یک میزبان از علائم به عنوان عملکرد کلیه مچ پا decline.Swollen و پروتئین در ادرار ظاهر می شود دو نشانه های معمول در نفروپاتی IgA .

پروتئین در ادرار ، نفروپاتی IgA نداشتند

پروتئین یک ماده مهم در body.It انسان است یک منبع عمده انرژی است و از ایجاد برخی از hormones.Also نیز شامل آن را تشکیل آنتی بادی است که کمک به جلوگیری از عفونت، بیماری و لیست etc.Just بیماری تعدادی از توابع مهم پروتئین در اینجا است.

در شرایط مناسب ، کلیه ها می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن ، اما می تواند مواد مفید در بدن حفظ . با این حال ، در نفروپاتی IgA، کلیه ها قادر به عملکرد صحیح و یک مقدار زیادی از پروتئین به ادرار از طریق کلیه ها نشت ، بنابراین در پروتئین در ادرار و در نتیجه .

تورم مچ پا در IgA نفروپاتی

پروتئین در ادرار می تواند از یک عامل منتسب به تورم مچ پا غلظت IgA nephropathy.Protein درست مثل یک اسفنج و می تواند مایع در سطوح vessels.Lower خون پروتئین ها در رگ های خونی نگه مایع را نگه ندارد در رگ های خونی به عنوان before.As نتیجه ، مقدار زیادی از مایع به بافت زیر جلدی infilter ، در نتیجه تورم .

علاوه بر این، احتباس مایعات در بدن نیز می تواند به تورم مچ پا در غلظت IgA nephropathy.One از توابع مهم کلیه کمک برای فیلتر کردن مایع اضافی از بدن برای حفظ محتوا استاندارد مایع در body.However در است ، هنگامی که کلیه ها قادر به عملکرد به اندازه کافی ، مایع اضافی از بدن خارج می شود ، بنابراین در حفظ مایع اضافی در body.Due را به گرانش و در نتیجه ، تورم اغلب ابتدا در بخش های تحتانی بدن مانند legs.That است رخ می دهد این است که چگونه تورم مچ پا در نفروپاتی IgA رخ می دهد .

فوق علل تورم مچ پا و پروتئین در ادرار ، نفروپاتی IgA نداشتند . شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل به گرفتن برخی از راهنمایی برای مقابله با آنها .

به عنوان پروتئین در ادرار و تورم مچ پا ناشی از اختلال در کلیه غلظت IgA نفروپاتی ، اساسا آنها را کنترل ، درمان باید مورد استفاده قرار گیرد برای درمان کلیه به عنوان یک whole.If تابع مانع کلیه می تواند معکوس ، نشانه های در ارتباط خواهد شد اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم غلظت IgA نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.