چگونه به کاهش پروتئین در ادرار به بیماری مزمن کلیوی

پنج شنبه 11 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به کاهش پروتئین در ادرار به بیماری مزمن کلیوی

چگونه به کاهش پروتئین در ادرار به بیماری مزمن کلیوی
کاهش پروتئین در ادرار به بیماری مزمن کلیوی آیا شما متوجه دهنده سیگنال قرار دارند ممکن است از پروتئینوری هنگامی که یک توده فوم ارائه شده به ادرار ؟ آیا آسیب ادرار کف آلود که ممکن است مشکلات شدید کلیوی را نشان می دهد تحقیر نیست. پس چگونه به کاهش پروتئین در ادرار مبتلا به بیماری مزمن کلیه هنگامی که آن را تشخیص داده ؟

به طور کلی ، پروتئینوری است که معمولا نشانه ای از بیماری های کلیه، که نشان دهنده آسیب کلیوی از مناطق مختلف و درجه دیده می شود. در اکثر موارد، پروتئین های سنگین آینه آسیب های گلومرولی با تغییر نفوذپذیری غشای پایه است که اختلالات مانعی به نظر می رسد ، که منجر به نشت آلبومین است . در شرایط دیگر ، زمانی که اختلال بازجذب به نظر می رسد به توبول های کلیوی است که آلبومین قادر است به موقع و به طور موثر بازیافت می شود ، در نتیجه باعث پروتئینوری خفیف .

پس چگونه به کاهش پروتئین در ادرار به بیماری مزمن کلیوی اساسا ؟ ( پیشنهاد شخصی از دکتر حرفه ای زندگی می کنند . )

در مقایسه با درمانهای موجود متعددی مانند هورمون که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری هدف ، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که اعمال می شود به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طور کامل به طوری به منظور کاهش پروتئین در ادرار مبتلا به بیماری مزمن کلیه اساسا .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، برای مثال، درمان طبیعی قابل توجهی در آن ، اعمال شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading است رگ های خونی، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین تعمیر آسیب های کلیوی و بازیابی توابع های کلیوی موثر و به اندازه کافی به منظور کاهش پروتئین در ادرار مبتلا به بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی است .

چگونه برای کاهش پروتئین در ادرار مبتلا به بیماری مزمن کلیه ؟ ما امیدواریم که مطالب فوق ممکن است شما برخی از اطلاعات مفید ارائه دهد . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , پروتئین ادرار CKD , کاهش پروتئین در ادرار به بیماری مزمن کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.