مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 4.2 و GFR 18

پنج شنبه 11 مهر 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 4.2 و GFR 18

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 4.2 و GFR 18

میزان کراتینین و GFR دو مقدار مهم در اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.Increased شده کراتینین و کاهش GFR با کاهش function.How کلیه همراه شرایط مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 4.2 و GFR 18 است؟

مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 4.2 و GFR 18

GFR اندازه گیری چقدر خون توسط گلومرول بین 90 ~ 125ml/min فیلتر شده هر نتیجه طبیعی minute.The محدوده GFR . بر اساس GFR ، نارسایی مزمن کلیه را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. در مرحله 4 نارسایی کلیه ، GFR بین 15 ~ 29 میلی لیتر / دقیقه .

کراتینین محصول فرعی متابولیسم ماهیچه ها و کراتینین اضافی توسط کلیه ها حذف خواهد شد در سمت راست condition.The سطح طبیعی کراتینین در خون است 0.6 4.2 1.3.Creatinine است چندین بار به عنوان بالا به عنوان کاهش GFR result.If نرمال نگه می دارد علاوه بر این ، دیالیز است تجویز خواهد شد soon.When برای شروع دیالیز برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه ؟ مشورت با پزشک آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر است .

درمان مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 4.2 و GFR 18

مرحله 4 نارسایی کلیه یک دوره بسیار مهم و حیاتی برای مردم به دنبال به برای treatment.How برای درمان مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 4.2 و GFR 18 و جلوگیری از بروز ESRD است؟

کراتینین بالاتر نشان میدهد که سطح بالایی از مواد زائد و سموم در ضایعات blood.These و سموم می توانند عملکرد کلیوی میزان قابل توجهی بدتر و آسیب به سایر ارگان ها و سیستم ها در بدن را افزایش می دهد .

بنابراین ، گام اول درمان این است که حذف همه مواد زائد و سموم از body.It می تواند بر روی کلیه کاهش استرس و کاهش خطر توسعه سایر ارگان های بدن و سیستم برای جلوگیری از بروز عوارض .

مرحله دوم درمان است به منظور ارتقاء function.If کلیه بافت های کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد. اگر کلیه ها می توانند بهتر کار کنند، کراتینین بالا خواهد شد پایین و GFR کمتر افزایش خواهد یافت .

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، درمان ترکیبی از داروها میکرو چینی Osmotherapy و تصفیه خون به بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه توصیه می شود. شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت و بدانید که چگونه درمان کار می کنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR , مزمن کلیوی مرحله شکست 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.