پروتئین برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت

پنج شنبه 11 مهر 1392
ن : lafee

پروتئین برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت

پروتئین برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت

پروتئین برای مردم با مرحله 3 بیماری کلیه و DiabetesProteinمنبع مهم مواد مغذی در body.However است ، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن (CKD) و دیابت باید برای محدود کردن intake.What پروتئین مصرف پروتئین توصیه شده برای افراد مبتلا به مرحله 3 کلیه است بیماری و دیابت ؟

Importances پروتئین در بدن

اسیدهای آمینه اغلب به نامبلوک های ساختمان از زندگی و آنها در سلول های بدن foods.The مبتنی بر پروتئین فراوان استفاده از این اسیدهای آمینه برای تولید پروتئین های جدید proteins.The جدید می تواند مورد استفاده برای ساخت هورمون ، انرژی است که نیازهای بدن، ترمیم بدن بافت etc.However ، مصرف پروتئین باید در افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه و دیابت است .

چرا برای محدود کردن مصرف پروتئین در مرحله 3 بیماری کلیه و دیابت ؟

هنگامی که پروتئین در بدن مصرف می شود ، مواد زائد خواهد شد. کلیه های سالم می توانید محصولات زائد موجود در ادرار را از بدن است .

با این حال ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، آنها را از دست دادن توانایی به حذف ضایعات waste.Protein پروتئین شروع به تجمع در .ساختمان blood.High از محصول زائد پروتئین در بدن می تواند سطح اوره را در خون بالا می برد .

چقدر پروتئین برای مصرف در مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت ؟

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ، کاهش متوسط ​​در GFR تا 30 ~ 59 . اگر در مراحل 1،2 و یا 3 از CKD هستند، ممکن است مصرف پروتئین خود را محدود به 12 ~ 15 ٪ از کالری مصرف هر day.The مصرف پروتئین توصیه می شود 0.6 ~ 0.75g/kg وزن بدن است . با این حال ، به عنوان وضعیت بیماری بیمار را از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، مصرف پروتئین نیز باید متفاوت باشد .

شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت به مصرف پروتئین توصیه می شود در مورد شما شده است .

غذاهای پروتئین مبتنی بر حیوانات گزینه برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت ترجیح داده می شود. دلیل این است که حیوانی مبتنی بر غذاهای پروتئینی مانند تخم مرغ ، گوشت ، ماهی ، مرغ ، پنیر و شیر دارای ارزش بیولوژیکی بالا و ضایعات کمتر در بدن نیز تولید . بنابراین، پروتئین های حیوانی پروتئین برای بیماران کلیوی پیشنهاد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD 3 رژیم غذایی, بیماری کلیه مرحله 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.