هر گونه درمان برای مشکل کلیه با کراتینین 6.5 و BUN 102

چهار شنبه 10 مهر 1392
ن : lafee

هر گونه درمان برای مشکل کلیه با کراتینین 6.5 و BUN 102

هر گونه درمان برای مشکل کلیه با کراتینین 6.5 و BUN 102

دو آزمایش مهم است که می تواند منعکس شود که چگونه کلیه خود را از مشکل functioning.Kidney می تواند منجر به افزایش سطح کراتینین و BUN.Is هیچ درمانی برای مشکل کلیه سطح کراتینین 6.5 و BUN 102 وجود دارد BUN و کراتینین هستند؟

به مشکل کلیه با کراتینین 6.5 و BUN 102

کراتینین محصول جانبی متابولیسم عضله در وضعیت راست blood.In است ، کراتینین اضافی خواهد شد خارج از بدن فیلتر در urine.The نتیجه طبیعی کراتینین در خون است بین 0.6 ~ 1.3 .

نیتروژن اوره چه شکلی هنگامی که پروتئین را تجزیه می کند و آن را نیز توسط کلیه ها به طور معمول محدوده نرمال نیتروژن اوره است به طور کلی 6 ~ 20 حذف است .

برای ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ها ، سطح BUN و کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که عملکرد کلیوی نصف می شود .

کراتینین 6.5 و BUN 102 چندین بار به عنوان بالا به عنوان نتیجه طبیعی ، بدیهی است که با بیماران مبتلا به damage.Some کلیه بسیار جدی ممکن است در دیالیز بوده است و یا می خواهید برای شروع دیالیز به زودی همراه هستند.

بوده است هیچ چنین درمانی برای مشکل کلیه با کراتینین 6.5 و BUN 102.Dialysis شایع ترین درمان مورد استفاده برای بیماری وجود دارد. این می تواند سموم و مواد زائد از بدن حذف به طولانی تر span.However زندگی بیماران ، آن می تواند مشکل کلیوی در همه را درمان نمی کنند .

با این حال ، خبر خوب این است که اگر ساختار کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند و عملکرد کلیوی را می توان افزایش یافته است ، هیچ دیالیز مورد نیاز نمی باشد .

درمان ترکیبی تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 6.5 و BUN 102 توصیه می شود.

تصفیه خون می تواند خون را با از بین بردن تمام مواد زائد و سموم از بدن پاک ، در نتیجه باعث ایجاد یک محیط مساعد برای تعمیر آسیب کلیه .

میکرو چینی داروها Osmotherapy ، می تواند بافت کلیه اختلال در بازسازی برای بازگرداندنساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی .

اگر کلیه ها می توانید به درستی کار می کنند، سطح بالایی از BUN و کراتینین خواهد شد به طور کامل و اساسا کاهش داد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.