گیاهان و رژیم غذایی به کاهش BUN

چهار شنبه 10 مهر 1392
ن : lafee

گیاهان و رژیم غذایی به کاهش BUN

گیاهان و رژیم غذایی به کاهش BUN

گیاهان و رژیم غذایی برای کاهش نیتروژن اوره BUNBlood ( BUN ) یک شاخص مهم را منعکس چگونه به خوبی کلیه خود را در functioning.High function.How به کاهش سطح BUN BUN با رژیم غذایی کاهش می یابد کلیوی و گیاهان با همراه است؟

BUN بالا در بیماری های کلیوی

اوره ، حاصل از زندگی proteins.Healthy از کلیه فیلتر اوره و سایر مواد زائد از فیلتر blood.The حذف مواد زائد بدن شما را ترک از طریق ادرار است.

با این حال ، در بیماری های کلیه ، کلیه ها کار نمی کنند و نمی توانند به اندازه کافی فیلتر کردن اوره از بدن ، در نتیجه در BUN بالا level.Generally مقدار زیادی از نور خورشید ،سطح BUN بالاتر ، آسیب جدی تر کلیه .

رژیم غذایی برای کاهش BUN

در اوره فرآورده فرعی متابولیسم پروتئین در body.Therefore است ، است، به کاهش BUN بالا ، بیماران باید یک رژیم غذایی کم پروتئین را دنبال کنید. غذاهای معمول هستند که پروتئین لود می شود عبارتند از : گوشت، مرغ، ماهی و تخم مرغ .

علاوه بر این، زمانی که کلیه ها قادر به کار ، انواع اضافی خاصی از مواد معدنی و مواد زائد متابولیک در بدن مانند سدیم، پتاسیم ، فسفر etc.Based شده در آزمایشگاه نتیجه آزمایش بیماران ساخت ، متخصص تغذیه می تواند کمک به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی منحصر به فرد است.

گیاهان برای کاهش BUN

است که انواع از گیاهان است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کاهش BUN در disease.Email کلیه به kidneycares@hotmail.com و بدانید که چه گیاهان مناسب به condition.Herbs خود را BUN پایین تر در زیر ، جنبه های زندگی وجود دارد .

علاوه بر کلیه ها، پوست و روده و همچنین گیاهان می توانند اندام های دفعی مهم در افزایش حذف اوره و سایر مواد زائد را از بدن body.The . ، بنابراین، سطح BUN بالا کاهش خواهد شد.

برخی از گیاهان کلیه تونیک و آنها می توانند برای کمک به بازسازی کلیه ها اختلال را می توان دوباره بازسازی اختلال در کلیه tissues.If ، عملکرد کلیوی بهتر خواهد بود به کار می توانید به کلیه ها improved.The خون فیلتر و حذف اوره و body.If دیگر از مواد زائد ، سطح BUN بالا خواهد بود به طور کامل و اساسا کاهش داد.

با این حال ، برخی از گیاهان ممکن است برای کلیه سمی ، بنابراین شما هرگز نباید از گیاهان بدون مشاوره با یک پزشک طب چینی استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان CKD ، BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.